Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger hjelp til å velge kabinett

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal visst prøve å bygge en pc, og har etter mye om og men endt opp med disse delene her.

En anbefalte meg et

Antec P183 Advanced Midi Tower Sort

men da sa en annen at han ville valgt:

Cooler Master HAF 932 Big Tower Sort

Så til spørsmålene:

1. Vil jeg få plass til disse delene i disse kabinettene? Og vil det være plass til eventuelle nye deler i fremtiden?

2. Jeg spurte i en annen tråd om hvorfor han ville valgt Cooler Master i stedet, men fikk ikke noe svar. Hva er deres anbefaling av disse to? (eller har dere noen andre dere ville anbefalt i stedet? I så tilfelle hvorfor?)

PC'en skal stå i stua og ikke fraktes rundt noe, så vekt er ikke noe problem. Tenker mer på støydemping og litt på utseende, selv om det siste jo er en smakssak. :)

På forhånd takk for hjelpen!

Endret av Carontir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har p182 og er kjempefornøyd med det. Tipper p183 er enda bedre.

(godt med plass til vifter, støysvakt, kjøler bra, god plass, gjennomtenkt. Er blytungt men det var jo ikke et problem)

Det du må passe på at du har lange nok ledninger på strømforsyningen.

Litt tyngre å bygge kanskje enn andre, men det gjør du jo bare en gang.

Eneste som irriterer meg (litt) er at du må opp med døra for å slå det på/av og bytte DVD.

Så hadde helt klart kjøpt p183 hvis jeg skulle ha nytt nå.

Kan dessverre ikke svare på om du får plass, ville ringt komplett og hørt.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt ny PC i deler og endte opp med NZXT TEMPEST Midi Tower.

Vurderte de samme kabinettene som du, men endte opp i en helt annen retning. Foreløpig veldig fornøyd - mange vifter med på kjøpet var det og. Kjøler veldig bra.

Vet ikke om det hjelper så mye å lansere enda et kabinett. :)

Endret av Moonhunt
Lenke til kommentar

Ta en titt på Corsair 800D! Det har mer enn god nok plass, har stilrent design, har ferdiglagde hull for å feste 2,5 tommers disker/SSD, er enkelt å montere i (selv for en nybegynner), og har støvfilter. Ellers har det også hotswap om det kan være til interesse ;)

Det er nok plass til HD5870 i Antec P183 om man bare fjerner et av HDD-burene...

Lykke til med valget! :)

Lenke til kommentar
Ta en titt på Corsair 800D! Det har mer enn god nok plass, har stilrent design, har ferdiglagde hull for å feste 2,5 tommers disker/SSD, er enkelt å montere i (selv for en nybegynner), og har støvfilter. Ellers har det også hotswap om det kan være til interesse ;)

Det er nok plass til HD5870 i Antec P183 om man bare fjerner et av HDD-burene...

Lykke til med valget! :)

Off ja. Mottok mitt igår. Her har du plass til alt du kan tenke deg i fremtiden. Og for ett lekkert kabinett! Utrolig lett å skru i og lett å gjemme vekk kabler.

Anbefales på det varmeste!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...