finfyr Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tjena. Har en W995 med abb fra Onecall. Har også mobilt bredbrånd fra Netcom, som jeg nesten aldri bruker. Spørsmålet er hvordan jeg kan koble mobilen til laptopen via enten blåtann eller kabel, så jeg slipper eget mobilt bredbånd. Kan jo bruke en del datatrafikk for de 99kr jeg betaler hver måned til netcom... Noen tips og erfaringer? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enkleste er vel å sette opp et ad-hoc WiFi nettverk på laptopen, og så koble seg til det med mobilen. Nøyaktig hvordan dette gjøres varierer alt etter hvilket operativsystem du kjører, men det burde ikke være vanskelig å finne en oppskrift med Google. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Har gjennom SE PC Suite funnet ut at jeg kan koble meg til nett. Trenger da et telefonnr å ringe opp, noen som vet hva nummeret er? Hva er de øvrige innstillingene som trengs for å klare å koble seg til via PC suite? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Trenger enda hjelp... Fant denne siden fra Onecall: http://onecall.no/kundeservice/internett_via_mobilen.php Noen som kan hjelpe til å sette opp dette i winXP eller gjennom PC Suite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå