Alliha Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Bare sikletråd? Men eg vil ikkje du skal endra namnet på tråden dersom det er bare meg her som stemmar for det. Og kan eg komma med eit spørsmål? Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Ta for eksempel den brystfagre tråden, der er det mange ukjente damer... edit: wait... Datasmurf?! I didn't know O.o Endret 17. juni 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 ^ Jeg er for å kjønnsnøytralisere sikkelet, det er da bare koselig. :3 Min teori på alle kjendismennene (som stemmer på meg ihvertfall), er at man ser på hvordan personen "er" i tillegg til hvordan de ser ut. Flesteparten av mennene her er ikke særlig avkledd en gang. En relativt vanlig fyr kan bli grisedeilig i mine øyne om han spiller i en film (f.eks) der rollefiguren er fantastisk/bad-ass/awersome på generell basis. (Derfor jeg skrev "er" like oppi her, det er jo ikke slik de er i virkeligheten.) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmmm, interressant teori med gode poeng. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg syns nå vi kan beholde navnet, hvorfor forandre på noe som funker bra? Men bryr meg egentlig ikke så mye. Ska vi sjå.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Bare sikletråd? Men eg vil ikkje du skal endra namnet på tråden dersom det er bare meg her som stemmar for det. Og kan eg komma med eit spørsmål? Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Ta for eksempel den brystfagre tråden, der er det mange ukjente damer... edit: wait... Datasmurf?! I didn't know O.o Du visste ikke hva? edit: Snubla over disse på dA: Me like! Endret 17. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 I thought you only liked them boobies... Oh well, kjekt å var bi. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg har hatt en greie for Mike Dirnt siden jeg var liten, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Oh, likte det øverste bildet, Smurf. Men hva synes folk, bytte navn eller ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ja, jeg forelska meg litt i det / i ham ^^ I thought you only liked them boobies... Oh well, kjekt å var bi. Tenner sensuelt på gutter og seksuelt på jenter tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Aha! Sista bildet til Jason Something, sikle sikle indeed. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Fordi kvinnehjerner er helt rare. Menn med høy status (gjerne kjendiser) og masse penger er jo det som trekker mest sikkel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Fordi kvinnehjerner er helt rare. Menn med høy status (gjerne kjendiser) og masse penger er jo det som trekker mest sikkel. Det er bullshit. Tas nå og post noen bilder du også når du nå er her inne å titter. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg beklager det forstyrrende damemomentet, fant ham ikke ute henne. Seim. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Fordi kvinnehjerner er helt rare. Menn med høy status (gjerne kjendiser) og masse penger er jo det som trekker mest sikkel. Hva med guttehjerner da? Sikkelet mitt tiltrekkes ikke av menn med høy status og masse penger. Skal jeg sikle på mannfolk, skal de se ut som menn og ikke innolja, glattbarberte gutteromper. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det var de jeg kom på i farta! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nå blir jeg sikkert mobbet her, men.. Føler meg litt 14iz i dag, så i dag sikler jeg på; Alexandre Evans Robert Pattinson Jensen Ackles Og en sexy James Hetfield Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Step 1: Fyr på denne: Bryan Savage – Last Summer Step 2: Prepare yourself Step 3: Step 4: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250653&st=20 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå