Constanse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har et forslag til en mulig temadag: sexy filmkarakterer. Jeg har ihvertfall opplevd mer enn en gang at en mann som ellers ikke er så oppsiktsvekkende, har blitt sjokkerende heit i en film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg har et forslag til en mulig temadag: sexy filmkarakterer. Jeg har ihvertfall opplevd mer enn en gang at en mann som ellers ikke er så oppsiktsvekkende, har blitt sjokkerende heit i en film. Bra forslag Flere som er for å ha tema dag, hvilken dag skal vi ha det i så fall? Kan også bare ha de litt random isteden for å ha en fast temadag. Endret 1. februar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Temadag høres morsomt ut! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oooh, liker bildene du har delt med oss! Fikk meg til å tenke på en ny temadag: Olje & Muskler, hahah ^^ (Evt. også en dag der vi roter fram bilder av heite musikere?) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Svette eller olje ja. Mmm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Musikere, filmkarakterer. Jeg synes forøvrig vi kan ha en temadag med heite røykere, men jeg skjønner det godt om alle andre er uenige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vi kan godt ha alle tre for min del, så får alle litt av det de vil ha. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Selv om røyk ikke er noe jeg syns er særlig tøft eller bra til hverdags, har jeg ikke noe imot ett fint røykerbilde, hyklerisk nok. ^^ Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 uff, hva skjer med verden :S Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (Jeg må beklage for en litt for lav hud-faktor.) Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Miamor: Takker for fra bilete Mangen bra menn her inne no! Såg akkuratt ein film med Ethan Hawke, and he is kinda hawt. Endret 3. februar 2010 av Stokken Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Christian Bale... Sikl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå