Gå til innhold

Forumjentenes sikletråd - Tråden for mannekropper

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg skulle til å spørre hva dere ser i Matthew G. Gubler, men når jeg ser bildet av han på imdb så kan jeg se at han er litt kjekk. På bildet over her derimot? Det mest pusete bildet jeg noen gang har sett av en mann. :p

Lenke til kommentar

Enig!

Jeg er forøvrig alltid like fascinert over hvor ekle eller flotte skuespillere kan være i filmer, for så å vise seg å være det motsatte i virkeligheten.

Javier Bardem var IKKE digg i No Country for Old Men, men er sabla flott i virkeligheten.

javier-bardem.jpg

Legger enormt bilde i spoiler.

79512633.jpg

...og Jean Reno, som på sitt beste er helt OK i virkeligheten, er helt utrolig skjønn i Léon.

2937918491_c710dc0c57.jpg

leon+el+profesional+img.jpg

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Jeg skulle til å spørre hva dere ser i Matthew G. Gubler, men når jeg ser bildet av han på imdb så kan jeg se at han er litt kjekk. På bildet over her derimot? Det mest pusete bildet jeg noen gang har sett av en mann. :p

Måtte ha et bilde av Spencer Reid, karakteren han spiller i Criminal Minds. "Han" er så søt, morsom og helthelt ødelagt der at det får meg til å smelte på stedet. (Det er i slike studer jeg forstår at jeg nok aldri vil slutte å kjendiscrushe i beste fjortisstil. :!: )

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...