Datasmurf Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nåh. Skeptisk. Sier meg dog enig i ALAN ORGASMATRON RICKMAN! :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei. I dont feel it. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Barske menn. My kind of man Endret 5. juni 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Han har nok av testesteron han der ja. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jah, dette er vel ikke tråden for søte jyplinger Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Apropos barskinger: Jeg hadde ikke sagt nei til Glenn Danzig selv om han er like høy (lav) som meg: Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jah, dette er vel ikke tråden for søte jyplinger Bare vent, du. :!: Jeg tar opp kampen for bleke indieboys og andre søte (dog veike) skapninger. Ikke hat for mye på meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nederste var jo veldig søt da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hahaha, jeg hadde akkurat tenkt å poste Jim Sturgess! Sykt. Ellers sier jeg meg enig i alle de andre óg: Lenke til kommentar
Penance Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Han til venstre, oh my! Finner ingen lettkledde bilder, sorry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg skulle til å spørre hva dere ser i Matthew G. Gubler, men når jeg ser bildet av han på imdb så kan jeg se at han er litt kjekk. På bildet over her derimot? Det mest pusete bildet jeg noen gang har sett av en mann. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Fortsetter søt gutt/scrawny mann-trenden: Endret 5. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Kunne da vel ha spilt litt ball med han her. Endret 5. juni 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Han der syntes jeg faktisk hadde for markerte muskler. Han ser så... hard ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Han så ganske hard ut, ja. Han her var så jækla digg i natural born killers Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Enig! Jeg er forøvrig alltid like fascinert over hvor ekle eller flotte skuespillere kan være i filmer, for så å vise seg å være det motsatte i virkeligheten. Javier Bardem var IKKE digg i No Country for Old Men, men er sabla flott i virkeligheten. Legger enormt bilde i spoiler. ...og Jean Reno, som på sitt beste er helt OK i virkeligheten, er helt utrolig skjønn i Léon. Endret 6. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle til å spørre hva dere ser i Matthew G. Gubler, men når jeg ser bildet av han på imdb så kan jeg se at han er litt kjekk. På bildet over her derimot? Det mest pusete bildet jeg noen gang har sett av en mann. Måtte ha et bilde av Spencer Reid, karakteren han spiller i Criminal Minds. "Han" er så søt, morsom og helthelt ødelagt der at det får meg til å smelte på stedet. (Det er i slike studer jeg forstår at jeg nok aldri vil slutte å kjendiscrushe i beste fjortisstil. :!: ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå er det på tide med litt liv her igjen, synes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå