cockpit Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) www.diskusjon.no forumet... Er det phpBB? Endret 28. januar 2010 av cockpit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er det phpBB?Invision Power Board 2.Skal "snart" oppgraderes til IPB3. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei, dette er et Invision Power Board-forum med versjon 2.3.6 innstallert. Vi skal om ikke lenge oppgradere til versjon 3.0.5. Les mer om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1197727 Hjemmesiden for IPB: http://www.invisionpower.com/products/board/ Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Takker for (lynraske) svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 No problem. Jeg vil bare legge til at denne utgaven er en smule modifisert. F.eks. så finnes ikke "Mine Innlegg"-funksjonen i IPB i utgangspunktet. Det er noe de har kodet her selv. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jepp, flott at du nevner det L4r5, viktig å være klar over! Skal sies at vi håper å kunne dele koden for "Mine innlegg" og andre ting som drift utvikler til IP.Board 3.0, men dette er det ikke kommet en endelig avklaring på ennå. Innholdsansvarlig Dotten er hvertfall positivt innstilt til dette, men det må gis "Ok" fra høyere sjefer. Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 No problem.Jeg vil bare legge til at denne utgaven er en smule modifisert. F.eks. så finnes ikke "Mine Innlegg"-funksjonen i IPB i utgangspunktet. Det er noe de har kodet her selv. Ikke det? Jøss. Det er den funksjonen jeg definitivt bruker mest. Får håpe den blir å finne etter oppgraderingen også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ikke det? Jøss. Det er den funksjonen jeg definitivt bruker mest. Får håpe den blir å finne etter oppgraderingen også.Jeg er så sikker på at de får den på plass at jeg er villig til å spise sokkene mine om den ikke kommer. Etter at jeg har gått med dem en uke. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ikke det? Jøss. Det er den funksjonen jeg definitivt bruker mest. Får håpe den blir å finne etter oppgraderingen også.Ja, det er veldig jøss. En del brukere, inkludert undertegnede, har prøvd å forklare konseptet for utviklerne av IPB noen ganger, men det ser ikke ut som de biter på kroken - av en eller annen svært merkelig grunn. Antakelig har de vanskelig for å forstå nordmenn som skriver engelsk. Det skal naturligvis utvikles "Mine innlegg" til oppgraderingen av Diskusjon.no uavhengig av om koden kommer til å deles eller ikke. Mine innlegg til den nye versjonen/oppgraderingen av Diskusjon.no, skal etter det jeg har blitt kjent med, utvikles av drift/en hyggelig mann med navn Mads basert på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179359 @L4r5; Mulig jeg overbeviser Mads og Vidar om vente med lansering av Mine innlegg slik at vi kan få sett deg gjøre det Endret 29. januar 2010 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg