Gjest The Flyer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei! Jeg hadde en skumme - men artig opplevelse nettopp! Jeg stod på terrassen min, har en liten utenfor rommet. Jeg stod å røyke. Plutselig tok jeg sats og hoppet utenfor. Jeg landet i snøen nede på marken. Jeg opplevde dette klart og tydelig! Jeg så at juletrelysene på trærne var på! Rett etter dette våknet jeg opp i sengen min. Røyken lå på terrassen og det var håndmerker på gjerdet, men ingen spor i snøen som tydet på at jeg hadde hoppet. Jeg gikk ut, juletrelysene var AV! Hva er dette for noe? Jeg går ikke i søvne, og har aldri snakket i søvne! PS: Nei, jeg troller ikke.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eneste logiske forklaringen er at du har gått i søvne. Eller troller. Lukter det røyk av ånden din og er hendene dine kalde? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Lukter røyk, ja. Jeg gikk aldri å la meg. Jeg stod faktisk og røykte.. Og dette gikk over ett tidsrom på mellom 10 og 25 minutter fordi jeg gikk fra dataen rundt 23.30 ut på terrassen og våknet i sengen 23.47 Ganske creapy =/ Sitter og ser House i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå