Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gode PC reperatører rundt oslo området.

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg får ikke til å sette sammen min PC, som jeg kjøpte i deler.

Nå har jeg også imidlertid byttet ut hovekortet, prøvd og feilet med forskjellige grafikk kort, men den nekter å funke. Eller det vil si..skjermen er svart som natta.

Jeg ønsker nå å sende delene til en særiøst reperatør..men det kryr jo av litt sånn halvproffe "har du data problemer eller er PCen din blitt treg?. vi fikser det for deg" - selskaper som er laget av et par gutter som liksom skal starte eget selskap. Henger de gjerne opp lapper med tlf sitt på tavla nede ved rema.

Nå tenker jeg på litt sånn proffe folk..tenkte litt på elkjøpt sin pc klinikk, men da kan jeg se for meg flere mnd med vente tid.

Ønsker at de skal finne ut hva som er galt, og eventuelt hvilket komponenter som ikke funker.

Jeg mener, dette er jo en PC av flunkene nye komponenter så jeg greier rett og slett ikke å finne ut av der selv.

Er det noen i som vet om et sted i oslo området som har noe "pc klinikk"?

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fortell her ossen specs pc'en har så kan du kanskje få svar her om hva som kanskje er feil med oppsettet..

Gå litt rundt i oslo's gater , let og se ..

I lillestrøm/strømmen er det 2 flinke værtfall vis du er villig til og dra så langt..

Pm meg om location

Lenke til kommentar
Prøv å reset CMOS.

Har du gjort noen andre forandringer bortsett fra hovedkort og grafikkort?

Jeg bygde PC for en kamerat for et års tid siden, og nøyaktig det samme skjedde!

Den gangen løste vi det med først å resette BIOS, og å oppdatere det når vi fikk bilde på skjærmen! Gjøres som forklart over, ta ut det lille runde batteriet på hovedkortet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...