Raijin Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Heisann, Fikk min dell laptop reparert på reklamasjonsrett. Alt gikk veldig fint og løste seg greit. Creds til Dell. Dog, i skjemaet jeg fikk står det at etter at pc'en ble levert inn "Pc fallit i golvet når Tralle kjørdes in i heis. Pc ødelagd (ett hål) på venstre hjørn". Jeg sjekker laptopen finner et hull på venstre, nedre hjørnet. Det jeg er mer bekymret for er om indre komponenter fikk seg en støkk. Hvilke rettigheter har jeg? Jeg vil gjerne ha skaden fikset og i tilfelle andre ting har blitt ødelagt at det også blir dekket. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jeg hadde begynt med å kontakte fraktfirmaet, og så dell bare for å høre hva de sier Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Skal ringe dem idag så får vi se hva dem sier. Har de et ansvar ovenfor meg eller beror alt på deres velvilje? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Selvfølgelig har de et ansvar. Du ber de reparere PCn din, de ødelegger dem, det er på ingen som helst måte din feil/ditt ansvar. At du i det hele tatt har fått den lappen der det står er sikkert en feil, de fleste verksteder jeg er borti bytter dekselet med en gang noe sånt skjer, og tester naturligvis resten av PCn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå