Smurstafa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dette blir for dumt. Du skal selvfølgelig respektere avgjørelsen hennes, men du skal ikke godta å bli behandlet som du blir nå. Du er absolutt i en posisjon hvor du kan be henne ryke og reise. Hun fikk sin sjangse, ja hun fikk til og med to. Kutt henne ut, og gi henne nådestøtet ved å si til henne at det er over, og at det ikke blir noe mer. Har hun lyst til å være singel, så er hun singel, men da er du også det. INGEN jente som faktisk elsker en gutt vil komme med noe sånn svada som "jeg vil være singel, men er redd for å miste deg" Det kan virke som om denne dama er den ene dama for deg akkurat nå, men tenk litt over det. To ganger har hun dumpa deg fordi hun "trenger å være singel". Hvis hun er så glad i deg som hun sier, og ikke vil leve uten deg, hvorfor har hun da behovet for å være singel? Hva er grunnen til dette behovet for å være singel? Og hvilken garanti har du for at det ikke kommer til å skje igjen hvis dere ender opp med å være sammen i et par år og hun igjen får dette behovet for å være singel? Dette er ikke dama for deg, og selv om det kan være veldig vanskelig (tro meg, jeg vet det er VELDIG vanskelig) så burde du gi henne opp. Du kommer til å møte ei jente lenger nedi veien som kommer til å være verdt tiden din, og som kommer til å fortjene deg. Og når den tiden kommer, kommer du til å være VELDIG glad for at du ikke sløste bort mer tid på denne dama her. Lykke til Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hun er en tøs, ferdig med det. Snart har hun alle slags kjønnssykdommer, hiv og aids. Lenke til kommentar
Gjest hei Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Okei, TS her. Nå har jeg vært lite tilgjengelig (ignorerende) i over ei uke, og nå er hun over på "I need you <3" osv på msn-statusen/facebook.. Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå, etter som min første reaksjon var en form for lettelse/glede. Samtidig vet jeg hvor mye hun har såret meg, og er derfor veldig usikker. Hun er fortsatt jenta mi, og det har vært hardt å kutte kontakten. Hva syns dere jeg bør gjøre? Jeg føler jeg har gitt henne så mange sjanser nå, samtidig som jeg heller ikke er i tvil om hva hjertet mitt sier... Lenke til kommentar
Gjest shonts about Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er i samme situasjon som deg, bortsett fra at dama ikke vil ha meg tilbake ennå, bare gått 2 dager. Hvis du elsker henne ville jeg gitt hu en sjanse til, men diskuter og kom frem til hva som må bli annerledes i fremtiden. Hvor lang tid tok det før hun savnet deg slik som dette? Lenke til kommentar
Gjest hei Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Skjønner godt hvordan du har det Gi det litt mer tid, 2 dager er ikke veldig mye. For mitt vedkommende tok det en drøy uke uten meg. Jeg aner dog ikke hvordan jeg skal gripe an dette.. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har du tenkt på hva du har mest lyst til da? Dere må snakke sammen om hennes oppførsel, om hu faktisk forstår hva hun holder på med og om hun kan komme til å gjøre noe lignende igjen. Slik ville hvertfall jeg sett på det. Dere må ha en laaaaaaaaang snakk og prate om alt som dukker opp, selvom du sikkert er den som har mest å si. Hadde dere noen kontakt i det heletatt på den drøye uka? Jeg må bare vite om jeg skal svare på meldinger jeg får lix. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det kommer jo an på hva du vil. Er du villig til å satse på noe med henne? Spør henne i tilfelle hva hun vil. Si at du ikke er interessert i å være back-up-buddyen hennes, og at det er uaktuelt å stå på standby fordi hun vil hore rundt. (Det siste kan du godt formulere en smule mer diplomtisk om du er interessert i å forsøke noe mer. ) Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg syns synd på deg Guest_hei! Hu virker enkelt og greit egoistisk. Virker også som at hu vet hva hu driver med. Hu vet at du kan herses med og at du kan "lekes" med. Vet at du har vært defensiv den siste uka (ifølge det du skriver). Anbefaler deg og være det en uke til. Da har du latt deigen gjære lenge nok til at hu faktisk forstår hva hu driver med. Tiden er et hjelpemiddel når mennesker ikke forstår, men må lære seg og forstå. Hu må forstå at du ikke finner deg i dette dritet her. Lenke til kommentar
Gjest hei Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg skjønner at hun kan oppfattes som veldig egoistisk ut ifra det jeg har skrevet, og jeg er fullstendig enig i det. Men nå er det slik at problemet her er at dere ikke kjenner henne, og alle de bra kvalitetene hun har. Det er jo ikke sånn at det her er snakk om pure evil liksom det er akkurat det som er problemet, at jeg digger henne så sykt. Hvis ikke ville valget vært såre enkelt. Jeg er usikker, virkelig usikker. Men kanskje ikke et dårlig råd det å vente litt til før jeg evt blir mer imøtekommende. Lenke til kommentar
Gjest Slemmingen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hold oss oppdatert. Fortell også gjerne om hvor lite kontakt dere har hatt den siste uka. Jeg trenger all hjelp jeg kan få, jeg og. Sorry hvis jeg hijacker tråden din ^_^ Lenke til kommentar
Gjest hei Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du, det går helt fint :-) Skjønner frustrasjonen din, er ikke enkelt for meg heller dette med å ignorere, da jeg mest av alt vil prate med henne 24/7. Vi hadde så godt som ingen kontakt, annet enn at jeg svarte på meldinger som trengs svar (hvor hun lurte på om vi skal ha kontakt mer osv). Sa jeg i såfall trengte tid uten henne. Hun har ringt meg ved et par anledninger etter fest osv, uten at jeg har tatt tlf. Rett og slett prøvd å være litt hard to get. Dette har føltes helt naturlig etter det hun har utsatt meg for. Mitt råd er at du gjerne kan svare hvis du føler for det, slik at du ikke virker direkte sur og bitter. Men jeg aner egentlig ikke Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 At jenta er så snill, pen, morsom whatever er et mye brukt argument. Smurstafa svarte på det ovenfor. Du kommer til å finne ei annen jente med de samme kvalitetene, men med andre kvaliteter i tillegg og mindre av de dårlige. Lev livet, og la den jenta komme til deg! Lykke til. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er ufattelig mange jenter der ute med samme kvaliteter. Jeg tenkte også slik om eksene mine, men så tenkte jeg meg grundug om igjen og fant ut at hvis jeg satt en annen jente i samme situasjon med meg så ville det blitt helt likt, om ikke bedre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Damen din har virkelig fått til en sweet deal. Hun er nysgjerrig på andre gutter, siden hun har vært i forhold så lenge, så hun satte deg på vent mens hun utforsket dette, for så å komme tilbake til deg. Så mens hun har vært til sengs med andre har du sittet å ventet. Jeg kan se hvorfor du vil beholde denne jenten. Lenke til kommentar
Gjest Hufsa Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det var veldig sjokkerende å lese denne diskusjonen, da jeg innser at jeg som jente er i en ganske lik situasjon. Jeg har vært i forhold siden jeg var 16-17 år gammel. Jeg er 21 nå og har aldri hatt denne "friheten" folk snakker om. Jeg er i et godt forhold nå og vi har det fint sammen, jeg er glad i han. Men jeg tror det er fordi jeg føler meg trygg, og er redd for å være helt alene. Herregud å egoistisk egentlig. Vi har nesten bare felles venner og jeg er veldig knyttet til hans familie, og han er knyttet til min. Han er hjelpsom og vi har lik humor, er på samme livsstadie(studerer begge to) og har mange like verdier. Vi ser for oss et liv sammen. Samtidig har jeg denne kjipe, dumme magefølelsen. Jeg tenner ikke på han lenger, og tenker bare på andre når vi har sex. Klisje, egentlig. Men mange har erfart at gresset faktisk ikke er grønnere på andre siden. Det kan være tøft å være singel også. Men jeg innser vel at jeg vil kunne flørte og leke. Jeg er en flørten person på godt og vondt. Jeg har aldri vært utro på noen som helst måte, men jeg er faktisk redd for å havne i den situasjonen. Derfor vurderer jeg å heller gjøre det slutt nå og gjøre greia mi, heller enn å dumme meg ut senere(være utro osv) i forholdet. Kankje forhåpentligvis ender det med at vi finner hverandre igjen, i et mer avslappet forhold til livet, hvis ikke alt forandrer seg. Herregud, det er så vanskelig. Jeg er fryktelig glad i han men vil ikke være i et trygghetsforhold med hensyn til meg selv!! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Guest_Hufsa! Les denne, så kanskje du får et innblikk i hva som skjer hvis du vil finne det ut. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1273824&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå