karakas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tittet innom IMDB, og på fremsiden var det ett spennende screenshot med to actionhelter, så jeg bestemte meg for å ta en titt og det viste seg å være Kick Ass, så at Nicolas Cage var med i filmen og gikk fort videre til det jeg egentlig skulle, og tenkte ikke noe mer over det. Men så tittet jeg innom Zune og der hadde de en trailer for filmen og jeg må si at den faktisk ut til at det kan være en ganske artig film. Rett og slett en film om superhelter uten superkrefter, og når jeg ser nermere på hvem som er med dukker både Christopher Mintz-Plasse og Clark Duke opp, og det synest ihvertfall jeg trekker litt opp, ikke det at de er verdens beste skuespillere, men det er bare noe som går tilbake til Superbad og håper at denne byr på noe av det samme. http://www.youtube.com/watch?v=krOzVRj9z88 Hva tror dere vil den slå ann? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 "En av vårens beste komedier", bare basert på at du har sett traileren, er ikke det å hype den litt vel opp? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Tja, jeg liker plottet, Matthew Vaughn produserte også Snatch og skrev Stardust sammen med Jane Goldman. Riktignok ikke en komedie, men den filmen har god humor den også, og som sagt så kobler jeg den litt opp mot Superbad pga ett par av skuespillerene, totalt sett så synest jeg pakken ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
kjidel Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Blir nok en kick ass komedie hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå