Gå til innhold

Usaklig diskusjon om en dress


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser jeg ikke helt hva har med saken å gjøre, men nei, jeg bor i Asker.

 

 

Greit nokk. Hvor man bor tror jeg egentlig har litt med hvordan den almenne forsamling aksepterer din kles-stil, eller hvordan man generelt kler seg.

Det var ikke frekt ment.

 

Men slik som jeg ser det, så er det noen plasser hvor man helst skal følge visse kleskoder, (dress er vel forsåvidt en regel som bør følges uansett hva), mens andre plasser er man litt mer 'slapp' rundt temaet.

 

Jeg har altid syntes dress har vært klær som man bruker i formelle selskap og besøk.

Men også att noen elementer kan brukes litt løsere.

 

Her omkring går man i det man føler er mest konfortabelt, fra arbeisklær, til slappe joggebukser.

 

Men man er litt strengere på det i tettboende områder, som feks.; byer.

Lenke til kommentar

Enig der.

 

Dressen ska selvfølgelig PASSE, men jeg trodde den ikke ble akseptert på grunn av buksen.

Som ifølge meg, ikke passer så godt som den burde( samt med selv jakken ), men jeg tenkte på hele antrekket.

 

Sub-kultur eller ikke, noen klær skal brukes med vett, former og regler.

 

:)

Lenke til kommentar
Altså, det er ikke en diskusjon. Den passer ikke ordentlig. Punktum. Så får du mene hva du vil om det...

 

 

Haha, lever etter strenge retningslinjer ser jeg.

:b

 

Hva skal det bety? Dresser er et av de eldste plaggene som er i bruk i dagens samfunn, og det har utviklet seg en rekke regler for hvordan den skal se ut og sitte på kroppen. Det er ikke et poeng i å diskutere det, for det er bare sånn det er. Som jeg har sagt flere ganger nå, dere får mene akkurat hva dere vil om dressen, men det er virkelig ikke nødvendig å diskutere om den passer eller ikke, for det gjør den desverre på ingen måte.

 

Jeg gjentar, fordi du tydeligvis har litt tungt for å skjønne det: Du kan like dressen så godt du vil, men den passer ikke.

Lenke til kommentar
Altså, det er ikke en diskusjon. Den passer ikke ordentlig. Punktum. Så får du mene hva du vil om det...

 

 

Haha, lever etter strenge retningslinjer ser jeg.

:b

 

Hva skal det bety? Dresser er et av de eldste plaggene som er i bruk i dagens samfunn, og det har utviklet seg en rekke regler for hvordan den skal se ut og sitte på kroppen. Det er ikke et poeng i å diskutere det, for det er bare sånn det er. Som jeg har sagt flere ganger nå, dere får mene akkurat hva dere vil om dressen, men det er virkelig ikke nødvendig å diskutere om den passer eller ikke, for det gjør den desverre på ingen måte.

 

Jeg gjentar, fordi du tydeligvis har litt tungt for å skjønne det: Du kan like dressen så godt du vil, men den passer ikke.

 

Okeei, jeg var vell i det litt for spøkefulle hjørnet, og beklager.

 

; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...