hvorre Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg er klar over at bildene jeg viste til ikke er egnet til dagligdags bruk. Og er det noe jeg misliker så er det V-hals. Men takk for svar så langt, folkens. Whaat? Lyst til å utdype hvorfor du ikke liker v-hals? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Kan hende vi tenker på forskjellige ting nå: Om det er sånne dere mener, ser det helt tafatt ut på meg, i alle fall. Og det får meg til å føle meg gay. *edit: Har gjort litt research rundt preppy-stilen, og jeg liker det jeg ser - med unntak av v-hals. Endret 30. januar 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg er håpløs, er jeg ikke …? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Wow! Gay, faktisk?! Jaja, jeg sitter med 80/20 fordeling av v-neck mot crewneck. V ser bedre ut, uansett hvordan man snur eller vender på det. Med skjorte under så har hvertfall ikke crewneck en sjangs! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg er ikke uenig i at V-hals kan se bra ut på mange, men jeg føler meg ikke komfortabel med å gå i det selv, that's all. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Han synest ikke han passer v-hals. Er det sååå vanskelig å forstå. Stemmer for at du får opp et bilde av det du synest er stilig av vanleg skuleantrekk, blir nok mye enklere for alle og hjelpe deg då. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Han synest ikke han passer v-hals. Er det sååå vanskelig å forstå Nei, han sa han følte seg gay i det. Det er en viss forskjell på å si det og at man ikke syns man passer med noe. Hadde han bare sagt det med en gang hadde nok ikke reaksjonene blitt de samme. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Man må gå med det man føler seg vel i. Det er strengt tatt ikke vår sak om noen føler seg gay i en v-hals å prøve å omvende synet deres til "the right path". Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke meningen å dra opp en gammel tråd, men hvilken dress er dette/hvilke merker er brukt for å sette sammen "dressen"? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Det er en helt vanlig, sort dress som ikke sitter helt perfekt. Den er blant annet altfor lang i beina, og ermene kunne nok med fordel vært bittelitt kortere. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg likte at den ikke var helt "stiv" Da kan den lett brukes til lit allround ting. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Det er virkelig ingenting ved det antrekket som er pent. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Vel, hver sin smak. Blir for teit om du skal komme på kontoret med en stiv custom made dress til flere tusen. Da er det bedre med en casual skjorte, slips og bukser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Skjønner ikke helt hva det har med den stygge dressen å gjøre? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Skal du kverulere, kan du ta det en annen plass. Jeg spurte da ikke om meningen din. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg kverulerer ikke. Det er et forferdelig antrekk. Buksen er for lang, beltet er for bredt, den lille lommen med knapp foran er helt malplasert på en dress, skulderne er for brede, jakken er alt for liten i livet, ermene er for lange, slipset er knytt for kort, skjortekragen er feil for dressen og skoene er hvite ffs. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Enig, den dressen er forferdelig og den er ikke mer "casual" enn noen annen dress, bare stygg. Du må ikke ha en "stiv custom made dress" for at den skal passe bedre enn dressen på det bildet. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg likte faktisk dressen som k1mzor postet. Jeg innrømmer att jeg ikke er noe flink til å kle meg stilig eller voksent eller noe. Men om jeg først skulle ha pyntet meg til å gå på byen, eller kanskje bare på besøk til svigers, ville jeg heller ha hatt det antrekket enn full Dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå