Alpakasso Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Denne tråden er nå en diskusjon om en dress. Endret 9. februar 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Du finner "must haves" til garderoben her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179896 Du må gjerne komme med budsjett og alder slik at vi får pekt deg i riktig retning. Det kan kanskje høres litt dumt ut, men du kan sikkert nevne hudtone også. De som er bleke kler færre farger enn de som har litt farge. Endret 28. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg har ikke bestemt meg for et konkret budsjett ennå, og ikke har jeg mye penger. Men jeg ser frem til en generøs lønning om ikke lenge, så jeg tenker en god del vil gå med til klesrenovasjonen. Endret 29. januar 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Min mening er at du burde legge litt penger i disse tingene til å begynne med hvit penskjorte /m mansjett mørke jeans gode boots oxfoards - mer aktuelt når det er tørt på bakken Endret 28. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Thrice, alle skjorter har mansjett. Regner med at du mener french cuffs (franske mansjetter?). IMO er det lurere å kjøpe en hvit skjorte med mansjetter med knapper, for da slipper han å kjøpe mansjettknapper, og han kan bruke den under en v-halsgenser. Og bare for å pirke litt mer, det heter oxford, ikke oxfoard Du har vel røyka du nå Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Selvfølgelig mente jeg french cuff, men siden trådstarter sa han ikke var helt kjent med de ulike termene tenkte jeg at det var lettere å forstå hvis jeg bare sa mansjetter, siden 'folk flest' sier det. Endret 28. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Mansjetter er den delen av skjorteermet nederst som er tykk. Sånn, nå vet han det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Noen burde kanskje satt seg ned og skrevet en liten forklaring på de ulike ordene som blir tatt i bruk daglig her. Jeg ser det stadig kommer spørsmål om hva ting betyr. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Har ikke du skrevet dummy posten? Jeg kan lage en liten samlepost med noe snacks jeg, så kan du linke til den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Høres bra ut. Jeg har ikke skrevet noe 'teknisk' i dummy-posten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Da gjør jeg det nå jeg.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Få med de forskjellige necks, collars, cuffs. Er det noe mer da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Tenkte jeg skulle legge det til i tråden senere i dag bebeluv, men akkurat nå har jeg ikke tid! Skal finne bilder osv, så jeg må ha et kvarters tid til rådighet, noe jeg ikke har atm.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ikke bestemt meg for et konkret budsjett ennå, og ikke har jeg mye penger. Men jeg ser frem til en generøs lønning om ikke lenge, så jeg tenker en god del vil gå med til klesrenovasjonen. Du burde også legge til alder og hvor du bor. På denne måten blir det lettere å komme med tips om hva&hvor du kan få tak i det. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 17 år er jeg, og jeg bor i Vestfold. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Ut i fra bildene virker det jo som du liker en preppy stil. Men så pyntet som du har vist til er overkill til de grader til dagligdagse antrekk. Før jeg slenger ut forslag, du kan ikke vise noen bilder av hva du syntes er pent til vanlige skoleantrekk osv? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Sier meg enig med AnewZ, det du har bilder av er waayy overkill til hverdags(med mindre du er en karakter i Gossip Girl...) Enkle V-necks, cardigans, skjorter og strikkegensere er å anbefale på overkroppen, og på beina kan du ha slimfit-jeans og boots nå i de kaldere månedene. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg er klar over at bildene jeg viste til ikke er egnet til dagligdags bruk. Og er det noe jeg misliker så er det V-hals. Men takk for svar så langt, folkens. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 er det noe jeg misliker så er det V-hals. Hva i allverden! Du kan ikke misslike et så klassisk plagg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å mislike et såpass enkelt og klassisk plagg jeg heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå