Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Windows phone med tiles tenkte jeg :)

Aha! :D hehe..

Nei, men, jeg ble litt inspirert av denne her jeg fant:

http://mycolorscreen.../11/fairy-tail/

Ville ha med mine "egne" tegneserier da.. ;) hehe..

Ellers så har jeg gått litt bort ifra, var noe tidkrevende å finne alle bildene, og visste ikke helt hvor jeg ville, eller hvordan det ville bli, så har akkurat nå det slik:

post-27942-0-17435400-1358107154_thumb.pngpost-27942-0-06851500-1358107173_thumb.png

..eller med annen bakgrunn (selvtatt av ene gitaren min..)

post-27942-0-30254700-1358107675_thumb.pngpost-27942-0-40108900-1358107689_thumb.png

Kommentarer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommentarer? :)

Det så meget flott ut, synes jeg. :)

Stilmessig liker jeg simplisiteten i designvalget. Både ikonene og fargene er enkle, med god oversikt og nyttige plasseringer av widgets og snarveier.

Dersom en skulle gi karakter i denna tråden ville det helt klart blitt en tier for min del.

Lenke til kommentar

Det så meget flott ut, synes jeg. :)

Stilmessig liker jeg simplisiteten i designvalget. Både ikonene og fargene er enkle, med god oversikt og nyttige plasseringer av widgets og snarveier.

Dersom en skulle gi karakter i denna tråden ville det helt klart blitt en tier for min del.

Takker og bukker! :)

Lenke til kommentar

Nå:

Screenshot_2012-09-21-23-23-02_zps31bfa679.png

link til wallpaper? :D

Ja, det er lite nytt på hoved-homescreen'en. Det så til sammenligning sånn ut i mai. De synlige forskjellene er at teksten er ICS-blå (33B5E5) istedenfor hvit, og at jeg har falt pladask for LIX-ikonene.. En usynlig forskjell er at jeg har byttet ut GO Launcher EX med Apex Launcher..

post-229458-0-25209200-1348267346_thumb.png

hvilken widget bruker du til dato, klokka osv?

Lenke til kommentar

hvilken widget bruker du til dato, klokka osv?

Det er faktisk ikke Zooper Widget som TMB gjetter, men det kunne ha vært det. Det er Minimalistic Text.

Bruker forresten nesten samme oppsett enda, har bare byttet bakgrunn til en som er helt svart, tatt inn Flipboard som et ekstra dock-ikon (6 istedenfor 5), og byttet til denne ikonpakken..

post-229458-0-11660700-1358262168_thumb.png

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke Zooper Widget som TMB gjetter, men det kunne ha vært det. Det er Minimalistic Text.

Bruker forresten nesten samme oppsett enda, har bare byttet bakgrunn til en som er helt svart, tatt inn Flipboard som et ekstra dock-ikon (6 istedenfor 5), og byttet til denne ikonpakken..

Konge, takk skal du ha! Har du fått vekk den svarte firkanten som blir rundt teksten?

Lenke til kommentar

Har nå satt meg litt inn i hva det er som foregår med tanke på launchers, icons og themes, og det jeg lurer på er hvor krevende er dette å ha gåanes på tlf?

Fordi tidligere forsøkte jeg goLauncher og det virket som noe ** hærk og bloatware med reklame og (sikkert) masse annet rart.

Jeg ville satt pris på dersom noen kunne listet opp de forskjellige alternativ innen launchers, icons og themes og en rask -go to guide.

Ellers tar jeg til takke med link for akkurat nå skjønner ikke bæret av hvor jeg skal begynne for å få dette installert...

Lenke til kommentar

Danek:

For en tid tilbake "konverterte" jeg fra GOLauncher til Apex Launcher, fordi jeg følte at det ble mer og mer unødvendige funksjoner i GOLauncher (og GOSMS). Apex Launcher Pro kan bruke alle ikon-pakkene beregnet for GOLauncher, så det eneste jeg savner fra GOLauncher er muligheten til å vise antall uleste K9-email over mail-ikonet..

Mitt oppsett fra mai, med GOLauncher (legg merke til 2-tallet over email/K9-ikonet, det går ikke an i Apex Launcher)

Mitt oppsett fra september, med Apex Launcher Pro (om jeg ville kunne jeg altså hatt designet fra mai om jeg hadde valgt samme bakgrunn og de samme ikonene)

Jeg vil anbefale deg å teste ut Apex Launcher, og eventuelt kjøpe fullversjonen om du digger den. Du trenger fullversjonen for å få full funksjonalitet, som f.eks å kunne bruke GO Launcher ikon-pakker, og sortere skuff-ikonene i egne grupper (nyttig og elegant; jeg har f.eks. laget gruppene "APPER", "REISE" og "LIVSSTIL", se vedlegg).

Så jeg får vel advare deg på samme måte som at jeg advarte PerOpusen om Minimalistic Text: det er et hav av design-/innstillingsmuligheter, så du har nok å gjøre de neste dagene.. :wee:

Bemerk at du må installere ny launcher FØR du avinstallerer den gamle!!

post-229458-0-04675900-1358426112_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...