TMB Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hehe, ikke at det er så hemmelig akkurat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Just in time for something new As most of the community frantically press the F5 key's on their machines, waiting (impatiently) to throw their money at +LG Mobile and +Google, we thought we'd join in the fun. Last night we initiated the process of tagging and branching our source code for the CM 10 "stable" release. Why is stable in quotes? Because that word does a disservice to the M-series and is misleading at worst. The word stable works great when discussing kernels, but calling this release 'stable' implies that the M-series builds were not 'stable', which is far from the truth. So think of this as stable, release, LTS, or M3; you pick. Regardless, we want your bug reports https://code.google.com/p/cyanogenmod/issues/list; we can't fix what we don't know is broken. (And yes, you do have to follow the template, or your issue will be ignored). So, with those semantics and topics discussed, the CM 10.0 releases are already hitting get.cm and more are queued on our Jenkins build manager. What's next? Android 4.2 is getting the OTA treatment from the powers that be. We eagerly await the source to hit the AOSP repos. When it does, we will begin the task of defining what is new, what has changed, and what CM features should stay (or go). We already anticipate removing the CM enhancements to the Clock app (Google made their own), and enhancing the Quick Settings (most likely not porting over the Notification Power Widgets). However, these assessments are preliminary, and won't be finalized until MR1, or whatever tag is used, has the source to go with it. Edit: Oh and yes, before its asked, 4.2 will be CM 10.1 (not CM11). http://get.cm Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Var litt artig å gå til starten av tråden å se på noen av de første skjermene..det har skjedd en god del ja:) Hvilken vær greie er det? HD Widgets 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Nytt oppsett Endret 20. november 2012 av Bartin Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Bartin; det finnes et hav av widgets som klarer å presentere Måløy som "Måløy" og ikke "Maloy".. Og klarer å vise temperatur i celcius og ikke fahrenheit.. Lenke til kommentar
Maskendask Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 funker profilen min igjen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Bartin; det finnes et hav av widgets som klarer å presentere Måløy som "Måløy" og ikke "Maloy".. Og klarer å vise temperatur i celcius og ikke fahrenheit.. Det er jeg fult klar over, men takk skal du ha! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Min lockscreen atm Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Min lockscreen atm Den likte jeg! Hvor fant du bakgrunnen? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Den likte jeg! Hvor fant du bakgrunnen? Husker ikkje, men kan laste opp bildet her Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Husker ikkje, men kan laste opp bildet her Takk! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dette oppsettet: http://mycolorscreen.com/2012/11/20/categorized/ synes jeg ser stilig ut, og vil prøve på noe lignende. Slik jeg har forstått det er hver av de fire tekstboksene til høyre snarveier til de andre hjemskjermene som er like, med unntak av innholdet i boksen til høyre, samt hvilken av de fire til venstre som er "aktive". Noen som vet hvordan man bytter mellom de ulike hjemskjermene med et tastetrykk? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dette oppsettet: http://mycolorscreen.com/2012/11/20/categorized/ synes jeg ser stilig ut, og vil prøve på noe lignende. Slik jeg har forstått det er hver av de fire tekstboksene til høyre snarveier til de andre hjemskjermene som er like, med unntak av innholdet i boksen til høyre, samt hvilken av de fire til venstre som er "aktive". Noen som vet hvordan man bytter mellom de ulike hjemskjermene med et tastetrykk? Må muligens bruke Apex eller Nova launcher som har snarveier som åpner bestemt home screen. Deretter endrer man snarveien med et usynlig ikon. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Fremsiden min for tiden ROM: GT-I9300 Vanilla RootBox Launcher: Nova Launcher Prime Ikoner: SquareLinesWhite by Black Bear Blanc (både enkeltikoner og i mapper) Wallpaper: Nexuspattern by Asher Simonds (CM-basert) Endret 17. desember 2012 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Noen som har noen gode inspirasjoner til homescreen til en Galaxy S3? Liker det ryddig og stilrent. Endret 17. desember 2012 av Hansien Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Next Launcher av Go Launcher folka Utrolig launcher synes jeg, masse tilpassningsmuligheter selv om den er i tidligverson kan bla snu icon som du selv vil og flytende icon plassering Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Slenge denne i mine innlegg Homescreen 2 by Sveern, on Flickr Hvilke vær varsel har slik som viser her(at været viser per time, med graf o.l.).Trenger ikke å være denne lik denne, men lignende? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 90 kr for Next Launcher var jo veldig dyrt da.. Men, lite spørsmål.. Hva er det egentlig som skiller de forskjellige Launcherene? GO Launcher kontra Apex, f.eks.. Noen stor grunn, annet enn rotasjon, at jeg skulle gå for Next L.? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvilke vær varsel har slik som viser her(at været viser per time, med graf o.l.). Trenger ikke å være denne lik denne, men lignende? AIX Weather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå