greenman Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvilke ikoner er dette ? Cold Fusion HD Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Dag 1 med Galaxy Nexus. Nååb som få, og bruker enkle apps til å customize det lille jeg har endret. Er det noen enkel måte å endre på statusbar (farger osv), Google search widget (mer gjennomsiktig, eller bare rammen) og knappen for Applications i midten nederst? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nydelige ikoner. Hvilke? 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg likte værwidgeten og wallpaperen også. Kom gjerne med linker til stæsj! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Nydelige ikoner. Hvilke? Temaet heter FLIK og kan kjøpes i Google Play. Merk at en må aktivere og bruke Go Launcher EX for at temaet skal fungere. Jeg likte værwidgeten og wallpaperen også. Kom gjerne med linker til stæsj! Tillegget er gratis og er en del av Go Launcher og kan lastes ned i Google Play Bakgrunnsbildet er gratis og kan hentes via http://widewallpapers.net. 2 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Walpaper wisardi på playstore Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Robert: Svært pent. Jeg har bladd igjennom en del sider, og synes det er fascinerende hvordan ting går i retning av å velge svart-hvitt-temaer eller monokrome tema, som om farger er blitt overflødige. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Ikke noe voldsomt hokus pokus her. Bildet har jeg tatt selv på en restaurant på en øy i Brasil med min gamle HTC Desire HD, og alle skavanker blir dessverre avslørt av skjermen på min nye Note. Endret 15. september 2012 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Galaxy Nexus - ParanoidAndroid - 4.1.1 Hadde før (tar ikke credit, inspirert av: http://mycolorscreen.com/2011/12/09/multihome/) Nå: 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ja, det er lite nytt på hoved-homescreen'en. Det så til sammenligning sånn ut i mai. De synlige forskjellene er at teksten er ICS-blå (33B5E5) istedenfor hvit, og at jeg har falt pladask for LIX-ikonene.. En usynlig forskjell er at jeg har byttet ut GO Launcher EX med Apex Launcher.. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Altid noen forandringer på gang. Med denne oppstillingen har jeg alt jeg trenger tilgjengelig på en tommel avstand Info her Jeg har fikset "usynlig" ikon, desktop visualizer og rutenett på 10x10.. Men jeg får ikke bakgrunnsbildet til å passe når jeg scroller til høyre. Bruker go launcher ex. Hvordan fikk du del to av bildet til å synes på den måten? Leter også etter lignende bilder hvor ikonene er en del av bakgrunnen.. Noen som vet om det ligger en samling noe sted? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvilket mobil har du? Bakgrunns bildet er tilpasset oppløsningen til S2. Sjekk ut mycolorscreen.com Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Altid noen forandringer på gang. Med denne oppstillingen har jeg alt jeg trenger tilgjengelig på en tommel avstand Info her Denne var fin! Skal testes Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) 1. screen Omega Rom Endret 8. november 2012 av Snasent Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Var litt artig å gå til starten av tråden å se på noen av de første skjermene..det har skjedd en god del ja:) 1. screen Omega Rom Hvilken vær greie er det? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Og før noen spør; TMB har brukt Zooper Widget (som jeg allerede har anbefalt her) til å få oppsettet akkurat sånn.. ;-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Og TMB skal på Miljømøte og har muligens varetelling. Ikke spesielt bra sladdet . 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå