Space Core Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har testa Opera, og den er bra men for en eller annen grunn liker jeg Dolphin bedre Har testet Opera, Boat, Skyfire og et par andre browsere, men likte Dolphin best Har du prøvd Chrome? Den er eksklusiv til ICS og funker meget bra. Personlig syns jeg den danker ut standard nettleser, Opera, Dolphin og alle andre du kan finne på Google Play. Men så er det jo opp til deg å bestemme hva du syns funker best. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Synes og crome er best. Spesielt om har crome på pcen og. 1 Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Slik ser det ut hos meg etter mye om og men. Galaxy SII, ikke root, Go launcher med coffee(?) theme, og droidicons til å fikse på ikonene. Begynner å bli fornøyd etterhvert:) Hovedskjermen er den med klokke, og lockscreen ser dere selv.. Noen tips for å få det enda bedre? Kunne kanskje tenkt meg tekst-klokke istedenfor tall. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Klokke/dato på lockscreen er så godt som uleselig. Endret 26. juni 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Apex Launcher og ellers stock, uten root Hvordan får jeg samme ikonstil på lockscreen som homescreen? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har du prøvd Chrome? Den er eksklusiv til ICS og funker meget bra. Personlig syns jeg den danker ut standard nettleser, Opera, Dolphin og alle andre du kan finne på Google Play. Men så er det jo opp til deg å bestemme hva du syns funker best. Jeg tenker å laste ned Chrome, men glemmer det hele tiden azz fikk jo ICS for noen dager siden Jeg bruker Chrome på PC'en, og syns det er på tide å teste Chrome på mobilen nå Takk for å minne meg om det Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har du prøvd Chrome? Den er eksklusiv til ICS og funker meget bra. Personlig syns jeg den danker ut standard nettleser, Opera, Dolphin og alle andre du kan finne på Google Play. Men så er det jo opp til deg å bestemme hva du syns funker best. Jeg tenker å laste ned Chrome, men glemmer det hele tiden azz fikk jo ICS for noen dager siden Jeg bruker Chrome på PC'en, og syns det er på tide å teste Chrome på mobilen nå Takk for å minne meg om det Bare hyggelig Er en ting du må huske på da. Og det er at hastigheten på Chrome varierer på hvor kraftig nett det er på stedet du er. For hjemme så har jeg Get Superbredbånd Large 70gbps (tror jeg, husker ikke helt), og her går det fort for å si det mildt. Men med 3G så går det tregt, og det gjør det noen andre steder også. Så ikke bli frustrert eller skuffet over hastigheten på Chrome Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Klokke/dato på lockscreen er så godt som uleselig. Det er faktisk ikke så uleselig som en skulle tro ut i fra bildet her. Ser det mye tydeligere på mobilen:) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Samsung Galaxy S CyanogenMod 9 Apex Launcher Minimalistic Text Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Bare hyggelig Er en ting du må huske på da. Og det er at hastigheten på Chrome varierer på hvor kraftig nett det er på stedet du er. For hjemme så har jeg Get Superbredbånd Large 70gbps (tror jeg, husker ikke helt), og her går det fort for å si det mildt. Men med 3G så går det tregt, og det gjør det noen andre steder også. Så ikke bli frustrert eller skuffet over hastigheten på Chrome Hehe takk skal du ha. Har lastet ned Chrome og "Chrome to phone".. Så fornøyd Chrome mangler noen nyttige funksjoner som Dolphin har, men alikvel liker jeg Chrome også Men har ikke testet den med 3G ennå Jeg må laste ned Apex Launcher også :o Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ganske fornøyd med denne nå: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Slenge denne i mine innlegg Homescreen 2 by Sveern, on Flickr Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Apex. Hva klokke og slikt har du brukt her? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Slenge denne i mine innlegg Homescreen 2 by Sveern, on Flickr Link til bakgrunn? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Slenge denne i mine innlegg Homescreen 2 by Sveern, on Flickr Link til bakgrunn? Rett fra flickr: IMG_9203.jpg by Sveern, on Flickr I standard S3 launcher er bildet for bredt til at vannmerket mitt blir noe problem, men kan sikkert legge med en versjon uten det og... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Endret litt på den: Samsung Galaxy S III - nova launcher - minimalistic Endret 27. juli 2012 av Bartin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Galaxy Note - Criskelo's ICS V10.1 ROM - Android 4.0.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå