The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Slikt ser det ut for meg på min Samsung Galaxy Note nå. Jeg har satt ned DPI'en i fra 320 (som er standard) til 267 slik at ting ser mindre ut. ROM'en jeg kjører er ICS StuNNeR v1.4.26.1 som er Android 4.0.4. Endret 4. mai 2012 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Samla mine tidligere innlegg i denne tråden, morro å se homescreen-utviklinga Ikke helt oppdaterte bilder, men her mine homescreens: Edit: Info: Telefon: Acer Liquid (rooted) Venstre: Yr.no, Pure Grid Calendar, Pure Messenger Midten: Flip Clock Beta, Pure Calendar (agenda) Takker! Da ble min nye homescreen komplett! Mye inspirasjon fra denne tråden for å si det slik. Bakgrunnen er et animert Live Wallpaper: Mystic Halo Live Wallpaper Sånn ser min skjerm ut nå: Har bytta ut docken med en scrollbar widget fra Folder Organizer som viser samtlige apps sortert etter brukshyppighet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Ikke helt ferdig Endret 6. mai 2012 av jdmik 1 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Mitt nyeste oppsett. Galaxy Nexus med Widgetlocker, Apex Launcher og Metrostation-ikoner. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Pent! Men jeg tror det hadde blitt bedre med ICS-blå i stedet for den blåfargen. Men det er bare min mening da Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Enig, er bare jeg som er litt lat og ikke orker å jobbe mer med fargene Ellers er det rart at det er så stille her, med tanke på hvor mange det er med Android-telefoner på dette forumet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sant det. Var masse trafikk her når android var litt nytt for folk. Jeg har ikke gjort noe særlig med min homescreen på veldig lenge. Men blir nok en overhaling om ikke så alt for lenge. Må bare finne noe som inspirerer meg Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja, tror folk har slått seg til ro med homescreen'ene sine, og gjør heller små forandring nå. Jeg bytter kun bakgrunnsbilde i ny og ne, eventuelt ikoner og "GO theme".. Widget'ene som sådan er uendret. For litt siden prøvde jeg meg på en lys bakgrunn, og endret all widget-teksten til mørk.. Det ble en litt for stor forandring, så gikk tilbake.. Men kanskje folk har sluttet å gjøre endringer, fordi de ikke lenger får inspirasjon herfra? Jeg prøvde jo i det minste å gjenopplive temaet her for ltit siden, nå får noen andre tre inn og gjøre sin plikt.. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Altid noen forandringer på gang. Med denne oppstillingen har jeg alt jeg trenger tilgjengelig på en tommel avstand Info her Endret 13. mai 2012 av Ali I Hagen 1 Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Mitt Chrome-inspirerte tema 5 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Galaxy Note. Anodroid 4.0 og Apex launcher. Endret 14. mai 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Siden folk lurer på hvorfor det er så stille i tråden så kan jeg jo quote meg selv fra februar sammen med nåværende homescreen xD Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Pent. Lyst til å dele ikoner og bakgrunn? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Pent. Lyst til å dele ikoner og bakgrunn? Jeg kom over denne linken etter litt googling.. Antar at det er Snasent som har beskrevet både ikoner og gitt link til bakgrunn der .. ;-) Endret 17. mai 2012 av NothingForever Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Yup, det er det Jeg burde gitt linken med en gang. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Her er min homescreen :-) Launcher: Nova Launcher Apps: Bob Clock, Pure music widget Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Her er min homescreen :-) Launcher: Nova Launcher Apps: Bob Clock, Pure music widget Mulig å sende bakgrunnen? For den så jævlig rå ut sammen med klokka (stor Portal fan). Men må jeg ha Nova Launcher for bakgrunnen, eller kan den legges inn på f.eks Stock Android? Og sist: vil bildet følge skjermen for hver gang du blar (står stille på den ene skjermen, og når du blar vil du se bildet bevege seg med skjermen), eller er det samme bilde på alle skjermene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå