Suburbian Hero Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Her er hjemmeskjermene på min SGS I9000, nå som Froyo tilbyr denne funksjonen. Ikke noe særlig lekkert, men leter alltid etter noen stiligere løsninger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg bare klarte ikke å la være å la meg inspirere. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvilket program brukte dere for å binde .png bilder til ikonene? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Hvilket program brukte dere for å binde .png bilder til ikonene? En custom home application, for eksempel, ADW launcher, så laster du ned en theme til den, jeg brukte iDroid. Noen themer inneholder altså egne ikoner. Endret 20. oktober 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har mine inspirasjonskilder jeg også -sprut-: jeg har brukt LauncherPro Plus for ikoner på docken og Desktop Visualizer for å velge ikon og størrelse på homescreen. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Okei, fikk det til å funke nå, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Androod Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 HTC Desire (Froyo). Tidligere hatt iPhone i flere år, og herlighet hvor mye bedre Android er. Fikk klaus av grids med ikoner, og trangsynte løsninger og mangel på short-cuts. Er en drøm å jobbe med denne telefonen. Liker godt HTC Sense også, mange fine widgets. Blir jo aldri lei UIet eller, da du kan skreddersy uten problemer. Helt rått...iPhone, never ever again. Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det mulig å ta screenshot uten å ha rootet tlf? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det mulig å ta screenshot uten å ha rootet tlf? Er lov å lese innlegg #1 1 Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Er det mulig å ta screenshot uten å ha rootet tlf? Er lov å lese innlegg #1 Jeg leste sjapp engang i tiden, men leste det igjen og prøverdet igjen. Endret 22. oktober 2010 av jic Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Noen som kan si meg hvorfor bildet ser så ujevnt ut? Det skal da være 16-bit, og det er vell skjermen på Desire også? edit: ser at jeg har to gmail-ikoner nå ^^ Endret 23. oktober 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hvordan får du til å "skille" verktøylinja, får den hvite transparrente bakgrunnen akkurat på verktøylinja? Og hvilke ikoner brukte du på verktøylinja i dette tilfelle? En ting til, er det mulig å få tajmklokka til å vise større skrift...? Endret 24. oktober 2010 av Ballus Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan får du til å "skille" verktøylinja, får den hvite transparrente bakgrunnen akkurat på verktøylinja? Og hvilke ikoner brukte du på verktøylinja i dette tilfelle? En ting til, er det mulig å få tajmklokka til å vise større skrift...? ..what?? verktøylinja..? Eee.. det er LauncherPro med en custom dock som ser ut som den har ikoner, så har jeg laget shortcuts på lure-docken med blanke ikoner..? var det svar på spørsmålet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) ..what?? verktøylinja..? Eee.. det er LauncherPro med en custom dock som ser ut som den har ikoner, så har jeg laget shortcuts på lure-docken med blanke ikoner..? var det svar på spørsmålet? hehe. Ja, verktøylinje = dock. Sent på kveld og desperat osv... Du svarte på spm takk for det. Og har du, by any chanse, en png/gif-fil av den fake docken? Endret 24. oktober 2010 av Ballus Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) lol. fail. Endret 24. oktober 2010 av Ballus Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Det jeg har brukt har jeg modda til å ha gtalk-ikon. Her er orginalen fra UltraLinx Nytt shot fra meg i dag: Endret 24. oktober 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Så mye penere en Touchwiz. Edit: Fail med ene skjermbildet. Endret 25. oktober 2010 av Bartin Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sånn ser telefonen min ut for tiden: Den siste skjermen er blank frem til jeg finner på noe å ha der Lockscreen: Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvor finner jeg en vær-widget som har følgende: -4x1 str -Viser været med "stilige" ikoner (ikke slik som den gratis yr-widgeten...) -Transparent background -Gjerne kunne velge selv om jeg trenger 1,3,7 dagers varsel. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Miui 0.10.15 ROM Endret 27. oktober 2010 av rulleguru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå