Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket program brukte dere for å binde .png bilder til ikonene?

En custom home application, for eksempel, ADW launcher, så laster du ned en theme til den, jeg brukte iDroid. Noen themer inneholder altså egne ikoner.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

home1.png

home5.png

HTC Desire (Froyo). Tidligere hatt iPhone i flere år, og herlighet hvor mye bedre Android er. Fikk klaus av grids med ikoner, og trangsynte løsninger og mangel på short-cuts. Er en drøm å jobbe med denne telefonen. Liker godt HTC Sense også, mange fine widgets. Blir jo aldri lei UIet eller, da du kan skreddersy uten problemer. Helt rått...iPhone, never ever again.

Lenke til kommentar

Hvordan får du til å "skille" verktøylinja, får den hvite transparrente bakgrunnen akkurat på verktøylinja? Og hvilke ikoner brukte du på verktøylinja i dette tilfelle?

:)

En ting til, er det mulig å få tajmklokka til å vise større skrift...?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Hvordan får du til å "skille" verktøylinja, får den hvite transparrente bakgrunnen akkurat på verktøylinja? Og hvilke ikoner brukte du på verktøylinja i dette tilfelle?

:)

En ting til, er det mulig å få tajmklokka til å vise større skrift...?

..what?? verktøylinja..?

Eee.. det er LauncherPro med en custom dock som ser ut som den har ikoner, så har jeg laget shortcuts på lure-docken med blanke ikoner..? var det svar på spørsmålet? :p

Lenke til kommentar

..what?? verktøylinja..?

Eee.. det er LauncherPro med en custom dock som ser ut som den har ikoner, så har jeg laget shortcuts på lure-docken med blanke ikoner..? var det svar på spørsmålet? :p

hehe. Ja, verktøylinje = dock. Sent på kveld og desperat osv...

Du svarte på spm :) takk for det. Og har du, by any chanse, en png/gif-fil av den fake docken?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...