kong_gabby Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Less is more. Gidder du å laste opp bakgrunnsbildet? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Gidder du å laste opp bakgrunnsbildet? Ja. 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Gidder du å laste opp bakgrunnsbildet? Ja. Takker. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! Endret 27. desember 2011 av vhguru 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Win 8 look kult Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! Wow, noen mulighet for å få iconene på det siste bildet ? De blå/gjennomsiktige Stilig setup Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! Hvordan får du til bilder istedet for stygge farger? På de ikonene, Telefon, facebook osv? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har ikke gjort så mye siden jeg fikk telefonen i går, men.. Endret 30. desember 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Fint. Eneste jeg ikke likte var Spotify-ikonet. Det er mindre enn de andre og ser litt malplassert ut. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! Wow, noen mulighet for å få iconene på det siste bildet ? De blå/gjennomsiktige Stilig setup Bruker Go locker med tema. Metro UI Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Her er min homescreen. Bruker Launcher7 som jeg er meget godt fornøyd med. Gir telefonen en frisk utseende med store fargerike ikoner/bilder. Litt lei av store klokker med værmelding osv. Med Launcher7 scroller man nedover istedet for å scrolle sideveis som kanskje er mest vanlig. Har Galaxy Note som jeg ikke kan få fullrost nok. En fantastisk telefon!! Hvordan får du til bilder istedet for stygge farger? På de ikonene, Telefon, facebook osv? Hei. Du må trykke på ikonet til du får muligheten til å redigere det (holde - velge blyant oppe i venstre hjørne på ikonet). Da får du opp mange valg for ikonet - blant annet bruke egne bilder i stedet for standard ikoner). Ellers så har jeg lastet ned en pakke med ikoner fra Android marked (icon 7) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har lyst til å bruke Go Launcher for ekstra funksjonalitet osv, go widgets og funksjoner, MEN, har lyst til å beholde designet på den nederste linja med ikoner på ICS, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan gjør jeg det? I innstillinger for applikasjonen (Go Launcher)kan en selv bestemme stilarter, bakgrunner, gjennomsiktighet, ikoner, etc. på de forskjellige elementene på hjemskjerm og applikasjonskuff. Sjekk innstillinger for programmet etter du har lastet det ned i Market. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvordan gjør jeg det? I innstillinger for applikasjonen (Go Launcher)kan en selv bestemme stilarter, bakgrunner, gjennomsiktighet, ikoner, etc. på de forskjellige elementene på hjemskjerm og applikasjonskuff. Sjekk innstillinger for programmet etter du har lastet det ned i Market. Du kan endre det ja, men tviler på at det er enkelt å få det likt som ICS. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er det ikke bare å laste ned en ICS-theme til Go Launcher? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er det ikke bare å laste ned en ICS-theme til Go Launcher? Det jeg prøvde ligna ikke en gang på ICS. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Min nå om dagene: Kjempefint! Hvilken værwidget er det der? Og blått theme? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bibow, det der var rett og slett utrolig behagelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå