Sebastilurio Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ekstremt misfornøyd med GO Launcher. Konstruktiv kommentar må jeg si. Personlig er jeg velldig fornøyd med GO launcher. Den har mange fine funksjoner, og det å legge in themes går jo som en drøm i forhold til andre launchers... Men den er likevell ikke helt perfekt tho.. Føler at noen viktige funksjoner mangler ( i forhold til eks. launcherPro), og det er litt bloatware med i appen... problemet er vel heller at den ikke helt passer med noen av widgetene jeg hadde når jeg prøvde den, suynes den var litt kjedelig også, men det er jo telefonen i stock også :-P jaja, tenker at jeg skal bruke helga på å få den perfekt :-D så vi får se ;-) Endret 15. desember 2011 av sebastifuck Lenke til kommentar
tourdetor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) her er min. Endret 15. desember 2011 av tourdetor Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som vet om en Twitter app som har mulighet for gjennomsiktig widget ? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen som vet om en Twitter app som har mulighet for gjennomsiktig widget ? Jeg bruker Pure Messenger Widget, som har mulighet for å skinnes tilnærmet gjennomsiktig og som tar seg av både Twitter, Facebook, mail og SMS/MMS Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Telefon: Samsung Galaxy S I9000 ROM: Miui 1.12.9 Kernel: Glitch V13 Theme: FineLine Orange 2 Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Her er mine hjemskjermer + lockscreen Galaxy Note. Adw Launcher. Simple Text. Minimalistic Text. Widget Locker. For det meste =) Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Da jeg hadde HTC Desire og ikke hadde root-tilgang ennå brukte jeg android-sdk-windows og Dalvik Debug Monitor for skjermbilder. Prøvde det samme med Galaxy S II uten hell, har huket av for feilsøking/debugging. Så ganske lovende ut da installering av drivere så ut til å starte, men så fikk jeg opp dette. What to do? Begynner å bli en stund siden jeg styra med Dalvik'en så jeg husker ikke helt hvordan jeg fant den. Men jeg har ikke lastet ned en versjon som bare er kompatibel med Desire, hvis det er mulig? Det her fungerte fint med Desire. Endret 16. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Drtina Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Får legge ut Starskjermen på Noten min da. Launcher: - Launcher Pro. Startskjerm(2): - Switch Pro. - Digital Clock Widg. - Launcher Pro dock med cutsom icons. Icons fra venstre: Trykk-Tlf\Swipe-Kontakter | Trykk-Meldinger\Swipe-Mail | Trykk-Facebook\Swipe-Notebar | Trykk-Internet\Swipe-Marked | Trykk-Spotify\Swipe-Kamera. Ekstraskjerm Venstre(1): - Launcher Pro Melding Widget. Ekstraskjerm Høyre(3): - Launcher Pro Dayplanner Widget. Endret 17. desember 2011 av Drtina Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det egentlig ikke litt overkill med de togglene når vi har dem i notificationbaren? 1 Lenke til kommentar
Drtina Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det egentlig ikke litt overkill med de togglene når vi har dem i notificationbaren? Nei. Bruker ikke NB egenltig, bare tilfeldig at den var oppe under screenshotten. De er absolutt gull verdt. spesielt 3g av\på, wifi, autosnu, oppgavebehandlig\ taskkiller og batteristatusen. Mye deiligere enn å slippe og dra ned NB, også ser det bedre ut Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 vil forresten minne dere homescreen-intereserte androidbrukere om at appen beautiful widgets koster 1 kr i dag! https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion&feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfYXBwc19fXzFfcHJvbW9fMTMyMzcxMjMwMjM1NyJd ELLER så kan du laste den ned fra Getjar gratis (og lovlig) Lenke til kommentar
xitd Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 vil forresten minne dere homescreen-intereserte androidbrukere om at appen beautiful widgets koster 1 kr i dag! https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion&feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfYXBwc19fXzFfcHJvbW9fMTMyMzcxMjMwMjM1NyJd ELLER så kan du laste den ned fra Getjar gratis (og lovlig) Hvordan kan getjar være lovlig? Sånn nysgjerrig spurt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Nja, godt spørsmål! Getjar har eksistert i nærmere 10 år så om det er lovlig så er nok svaret ja uten at jeg vet hvordan. Men de har nok uansett avtalt et eller annet med utviklerne vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hva er getjar? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hva er getjar? Noe som enkelt kan googles... "GetJar is the world¹s largest free app store with over 2 billion downloads to date." Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 vil forresten minne dere homescreen-intereserte androidbrukere om at appen beautiful widgets koster 1 kr i dag! https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion&feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfYXBwc19fXzFfcHJvbW9fMTMyMzcxMjMwMjM1NyJd ELLER så kan du laste den ned fra Getjar gratis (og lovlig) ELLER snappzmarket, gratis (ulovlig tror jeg da...) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Nye Galaxy Nexusen min :] Ganske stock fortsatt, liker ganske godt hvordan ting ser ut i ICS uansett Endret 24. desember 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Raahnar Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Slik ser mine homescreens ut i min unge android karriere. Er ganske fornøyd. Er Motorola Droid Razr med The Arctic ROM med Simplistic Theme og GO Launcher EX. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Less is more. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå