MaPet Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dette er mine hjemmeskjermer 1 Lenke til kommentar
Game8D Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) TELEFON: - Samsung Galaxy SII LOCKSCREEN: -Widgetlocker HOMESCREEN: Klokke: -Fancy Widget Launcher: -Go Launcher EX Dock+Camera+Musik icon: -Icon Pack - Droidicon Batteriprosent: -Battstatt Pro Melding,Facebook,Kontakter(Personlige bilder satt inn med: -Desktop Visualizer Endret 12. desember 2011 av Game8D 1 Lenke til kommentar
Redningsvest Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Samsung Galaxy SII ROM: MIUI-1.12.9 Android versjon: 2.3.7 Ikoner: Signa official Endret 12. desember 2011 av Redningsvest 1 Lenke til kommentar
simsa92 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Telefon: Samsung galaxy note Brukte ADW ex launcher for å få en litt mer 3D UI.. Når du bytter mellom vinduer sklir du på "utsiden av en kube". Verdt og nevne er det også at jeg har kun i landskape mode for det liker jeg bedre ("Screen captured. Saved as image file"... i know.. lol ) Endret 12. desember 2011 av simsa92 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dette er mine hjemmeskjermer Hvordan? Hvilken theme er dette? Unnskyld meg, men det så guddommelig pent ut. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Galaxy S2, Cyanogenmod med ADW launcher og minimalist theme. Ikke noe fancy greier, men jeg synes det er pent og oversiktelig. Endret 12. desember 2011 av stalegjelsten Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 vil forresten minne dere homescreen-intereserte androidbrukere om at appen beautiful widgets koster 1 kr i dag! https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion&feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfYXBwc19fXzFfcHJvbW9fMTMyMzcxMjMwMjM1NyJd Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tak, takk! Nydelig oppsett nok en gang! Sannsynligvis er den i hus til julaften. Tusen hjertelig takk Så snilt av deg Skal du ikke dele ditt oppsett? Haha, skulle gjerne gjort det, men den gamle 2x en min fekk desverre frostskader i Afrika.... Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 vil forresten minne dere homescreen-intereserte androidbrukere om at appen beautiful widgets koster 1 kr i dag! https://market.andro...zcxMjMwMjM1NyJd Takker! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tester ut 4.0, Ganske grei launcher og greier. Har egentlig ikke giddet å forandre så mye på homescreenen enda, bare lekt meg med de nye funksjonene. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet om noen fine "juleikoner" ? Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Galaxy S2 med Go Launcher. Ikoner fra Droidicon + noen hjemmelagde. Widgets: TV 2, Simple Calendar og Beautiful Widgets. Dette er mine hjemmeskjermer Hvordan fikk du så enorme ikoner forresten? Endret 12. desember 2011 av Lightly Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kindle Fire med ADW. Veldig enkelt foreløpig. Lenke til kommentar
steinmmm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvilken launcher/ telefon bruker du?! Det var absolutt nydelig! Tusen takk Kjell_OVE Jeg har Xperia Arc og bruker Go Launcher Ex Hvordan får du den vær-graf widgeten? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hvordan får du den vær-graf widgeten? Regner med det er Aix Weather Widget.. Hvordan fikk du så enorme ikoner forresten? Regner med det er Desktop VisualizeR - og en tidkrevende jobb med å finne/lage matchende bilder/ikoner.. Endret 13. desember 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
Cid Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg er sent ute her, men den gangen jeg prøvde å finne ut av screenshot på min android, så måtte jeg til med kabel og styr. Og siden jeg ikke gidder å lese gjennom hele tråden her: På min HTC Sensation (stock), hold inne Av/på knappen og trykk "home" så lagres screenshot i default mappe, fant det ut ved en tilfeldighet. Lenke til kommentar
steinmmm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan får du den vær-graf widgeten? Regner med det er Aix Weather Widget.. Hvordan fikk du så enorme ikoner forresten? Regner med det er Desktop VisualizeR - og en tidkrevende jobb med å finne/lage matchende bilder/ikoner.. Takker! Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ekstremt misfornøyd med GO Launcher. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dette er mine hjemmeskjermer Hvordan? Noen som vet om noen fine "juleikoner" ? Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ekstremt misfornøyd med GO Launcher. Konstruktiv kommentar må jeg si. Personlig er jeg velldig fornøyd med GO launcher. Den har mange fine funksjoner, og det å legge in themes går jo som en drøm i forhold til andre launchers... Men den er likevell ikke helt perfekt tho.. Føler at noen viktige funksjoner mangler ( i forhold til eks. launcherPro), og det er litt bloatware med i appen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå