Firmus Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Finnes det en enkel musikkwidget som kun viser låt og band og som er usynlig når det ikke spilles musikk? Ingen knapper eller coverbilder etc. Den bør også være så liten som mulig, gjerne bare 1x i høyden. Endret 5. desember 2011 av Firmus Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ikke mye tilpasning her da jeg simpelten elsker stock ICS utseende. 1 Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjører basic Go Launcher. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Rent og pent Endret 7. desember 2011 av Steffen Moss 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bildekvaliteten på lockscreen var veldig lav, DesiTroll. Mange bilder jeg har droppet av den grunnen. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bildekvaliteten på lockscreen var veldig lav, DesiTroll. Mange bilder jeg har droppet av den grunnen. Er enig Tenker å bytte hele oppsettet jeg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er jo snart jul, så da kjører vi på med cheesy animert julebakgrunn. Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Mitt oppsett: Hvilken launcher/ telefon bruker du?! Det var absolutt nydelig! Endret 7. desember 2011 av Hårek Bilder skal ikke siteres! Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvilken launcher/ telefon bruker du?! Det var absolutt nydelig! Tusen takk Kjell_OVE Jeg har Xperia Arc og bruker Go Launcher Ex Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvilken launcher/ telefon bruker du?! Det var absolutt nydelig! Tusen takk Kjell_OVE Jeg har Xperia Arc og bruker Go Launcher Ex OK takk for svar! Håper virkelig det går fint hvis jeg får ha det noe likt på min fremtidige note! Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 OK takk for svar! Håper virkelig det går fint hvis jeg får ha det noe likt på min fremtidige note! Selvfølgelig går det helt fint Når får du Note'n din? Mitt nye oppsett: Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) OK takk for svar! Håper virkelig det går fint hvis jeg får ha det noe likt på min fremtidige note! Selvfølgelig går det helt fint Når får du Note'n din? Mitt nye oppsett: Tak, takk! Nydelig oppsett nok en gang! Sannsynligvis er den i hus til julaften. Endret 9. desember 2011 av Hårek Fjernet bilder fra sitat. Bilder skal ikke siteres! Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjører basic Go Launcher. Ser spennende ut. Kunne du forteller litt mer om widgets du bruker? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Rootet men stock Galaxy Note. Har ikke gjort noe særlig, men det er jo nærmere et halv år siden jeg posted forrige gang Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Launcher: ADW Launcher EX Theme: Honeycomb Ikoner: Crystal Black HD Lockscreen - Standard klokke fra Widgetlocker tror jeg, Spotify, MNML-Gradient unlock slider Side 2 (Midten - default) - HD Widget klokke, Spotify, Marked, Sonos Controller, Lampe widget, facebook Side 1 - Telenor Faktura widget, Pure Grid Calender, Juicedefender widget Side 3 - 4 stk Pulse widget small Dockbar: standard - meldinger, telefon, app drawer, e-post og internett. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kjører basic Go Launcher. Ser spennende ut. Kunne du forteller litt mer om widgets du bruker? Bilde #1 og #2: Bruker GalnetMIUI rom; så lockscreen er hentet fra theme Sapphire. Musikk kontrolleren dukker kun opp hvis en MIUI sin musikk avspiller. Bilde #3: Go launcher klokke widget. Brilliant qoutes. Bilde #4: Bilde er laget i PhotoGrid (gratis på android marked). Selve bilderamma er Android Photo Widget (gratis på android marked). Musikk widget er MIUI sin egen. Bilde #5: 4x4 Fancy widget. Håper det er til hjelp Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tak, takk! Nydelig oppsett nok en gang! Sannsynligvis er den i hus til julaften. Tusen hjertelig takk Så snilt av deg Skal du ikke dele ditt oppsett? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Her var det mye lekkert! Skal oppdatere posten min med screenshots litt senere i dag, når jeg ikke sitter med en ettåring på fanget :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå