Ali I Hagen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fin fin oppsett.... Hvilket klokke og weather (den enkle ikke AixWeather) widget. Takk Btw, hvilket rom er du på? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Mitt oppsett nu DesiTroll, hva heter bildewidgeten og musikkwidgeten? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fin fin oppsett.... Hvilket klokke og weather (den enkle ikke AixWeather) widget. Takk Btw, hvilket rom er du på? Tusen takk Ali I Hagen Klokke er mClock med ripclock theme og weather er SimiClock widget Og jeg er på CM7 FXP045 for Xperia Arc DesiTroll, hva heter bildewidgeten og musikkwidgeten? Bildewidgeten er inkudert i Rom og musikkwidgeten er PowerAMP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) @DesiTroll: Så du er her på forumet også. Jeg kjenner igjen skjermbildene dine etter noe looking på xda-forumet. Jeg er forøvrig uenig med meg selv. På en måte liker jeg funksjonaliteten i oppsettet mitt, og at jeg har gjort meg vant til det. På en annen side så ser det ikke så pent ut som jeg skulle ønske. Taskbaren skal byttes i noe gjennomsiktig tenker jeg. Infoskjerm: Hovedskjerm: Twitter: Kalender: edit: La til flere skjermbilder enn kun hjovedskjermen. edit2: Fjernet telefonnummeret på inforskjermen.... det begynner å bli sent for en trøtt sjel. Endret 19. november 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Dagens oppsett Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Helt ren Android 4.0 her, foreløpig er den nye stock launcher såpass bra at 3.parts launcers ikke er aktuelt /Espen Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Helt ren Android 4.0 her, Av nysgjerrighet: på hvilken telefon? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 @DesiTroll: Så du er her på forumet også. Jeg kjenner igjen skjermbildene dine etter noe looking på xda-forumet. Hehe Så hyggelig Jepp, jeg er her på forumet også. Har du samma nick på XDA også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hehe Så hyggelig Jepp, jeg er her på forumet også. Har du samma nick på XDA også? Nesten samme. Men akiviteten er tilnærmet null. Registrerte meg kun for å få snarveier på mobil-appen Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nesten samme. Men akiviteten er tilnærmet null. Registrerte meg kun for å få snarveier på mobil-appen Hehe Du er nok veldig aktiv her på forumet ser jeg Dagens oppsett: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Merk den tynne blå linjen øverst, er batteriet Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvilket MIUI theme er det? Evt hvordan fikk du klokken slik med div ikoner rundt? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Lockscreen er fra BOOM og stort sett resten fra NeonBT. Fant en hottere: Endret 23. november 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Merker det er på tide at jeg shiner opp homescreenen min. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Samsung Galaxy Note med delvis egenkomponert ICS tema. Bakgrunnen er live og panorerer flott over landskapet. Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som vet om det eksisterer noen "N9-launcher" e.l.? Nesten litt overrasket over at det ikke ligger noen porter ute, i lys av at man finner launchere som etterligner IOS, WP7, WebOS og Windows. Skulle tro utviklere ville kaste seg over jobben. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har gitt opp det å gjøre homescreen/lockscreen utseendemessig stilren, så har gått for en praktisk utforming. All ofte brukt funksjonalitet på fingerspissene, og nåes vha. 1 eller 2 trykk på skjermen. Bruker Widget Locker som lockscreen Værmelding-widget fra AIX Google Music-widget SMS Unread Count (classic) - (Det grønne ikonet) Gmail Unread Count 2.0 - (Gmail-ikonet) Mobile Counter - (Datatrafikk på 3G) Beautiful Widgets - (Beautiful Today) Standard fotoramme fra Android Extended Controls-widget Lock-slider fra Widget Locker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå