Optimus Prime Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Mitt oppsett er nå: Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mitt oppsett er nå: Ville ha flyttet den ics unlock saken lenger ned på skjermen, som du ser når du trykker på den, havner sirkelen rundt over klokka etc. Forresten, hva heter den sms/tlf/mb widgeten, syntes den var stilig Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mitt oppsett er nå: Ville ha flyttet den ics unlock saken lenger ned på skjermen, som du ser når du trykker på den, havner sirkelen rundt over klokka etc. Forresten, hva heter den sms/tlf/mb widgeten, syntes den var stilig Ja, ser den Det heter Droidstats Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Endret 4. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Jome Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mitt oppsett at the momentum: Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nice, DesiTroll Hvilken app er stats-widgeten? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nice, DesiTroll Hvilken app er stats-widgeten? Takk takk Überadri Det er Traffic Counter Pro https://market.android.com/details?id=com.carl.tcpro&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jYXJsLnRjcHJvIl0. Den har en gratis versjon også: https://market.android.com/details?id=com.carl.trafficcounter&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jYXJsLnRyYWZmaWNjb3VudGVyIl0. 1 Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan får jeg den lås kanppen som jeg ser mange har? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mitt oppsett Hva heter widgeten med call/sms/data forbruk? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Les to innlegg opp? 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan får jeg den lås kanppen som jeg ser mange har? Jeg vet ikke hva du spør om, men gjetter på at svaret er WidgetLocker. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Les to innlegg opp? Er det den samme med andre instillinger? Den så jo ikke lik ut.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Min Thinkpad Tablet med ADW. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Les to innlegg opp? Er det den samme med andre instillinger? Den så jo ikke lik ut.. Begge er Traffic Counter (Extended eller Pro) Eller misforstod jeg hva du mente? 1 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvordan får jeg den lås kanppen som jeg ser mange har? Den lås knappen jeg har, er stock CM7.. men som LHUS har sagt, er det mulig å få masse typer lås knapper ved hjelp av WidgetLocker Begge er Traffic Counter (Extended eller Pro) Eller misforstod jeg hva du mente? Jepp, begge er Traffic Counter Pro Jeg tror også at Bibow spør om det Lenke til kommentar
gholie Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har såvidt startet på mitt homescreen prosjekt på min Motorola Razr. Første utkast av ein tidleg homescreen er som følger: Kom gjerne med tips til forbedring, samt gode skins, launchers osv! Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Mitt oppsett nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå