µT. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 No problem. Her er den Liten heads up; skaperen av HUD har fjernet den med vilje og vil begynne ta betalt sine temaer og låseskjermer fremover. Årsaken til dette er at noen på de franske MIUI sidene har lagt ut et av temaene hans under eget navn. Hadde derfor vært litt mer forsiktig med å distribuere de, ettersom det vil kunne sees på som piratkopiering. [sOURCE] Er linken vekke nå? Test den om den er der, for filen er vekke. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 SNIP Er linken vekke nå? Test den om den er der, for filen er vekke. Fremdeles mulig å laste den ned fra dropboxen... Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fortsatt mulig å laste den ned. Thx btw Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Endret 18. oktober 2011 av DesiTroll Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 SNIP Er linken vekke nå? Test den om den er der, for filen er vekke. Fremdeles mulig å laste den ned fra dropboxen... Fortsatt mulig å laste den ned. Thx btw Tsss, dere er så full i drit! Heheh Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tips til noen lignende tråder bare til nettbrett? Har Samsung Galaxy Tab 10.1. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Mitt oppsett har vært rimelig uendret de siste månedene.. Jeg har 9 "home screens", og om vi sier at de går fra "-4" til 4", hvor 0 er hovedskjermen, så er disse bildene av henholdsvis homescreen nr 0, 1 og 2. Og etter at jeg har lest tekstmeldingen fra Lena, så blir homescreen 1 slik: (Det sensurerte er altså WLAN-navn og lokal-ip) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det ICS eller bare ICS-theme? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Theme (til cm7) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Byttet til Go Launcher EX Beholdt Ice Cream Sandwich-looken. Endret 22. oktober 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) **snip** Hva heter den widgeten med alle programmene på første skjermen. Den var rå!! Endret 23. oktober 2011 av cyclo Fjernet bildesitat Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hva heter den widgeten med alle programmene på første skjermen. Den var rå!! Jeg mener at den heter "Wave Launcher", søk på det.. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hva heter den widgeten med alle programmene på første skjermen. Den var rå!! Jeg mener at den heter "Wave Launcher", søk på det.. Jeg fant den Takk Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Wave launcher kan absolutt anbefales ja Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jepp, den var WaveLauncher Kan ikke leve uten den jeg Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (Det sensurerte er altså WLAN-navn og lokal-ip) Phew. Godt du huska å sensurere lokal IP eller så hadde helvetet vært løs 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har ikke mye peil på fiksing av homescreen / lockscreen på android Bare gjort det mye på ios når jeg hadde iphone. Men kjører på her, tips taes gjerne imot 1. Lockscreen 2. Homescreen (viser været i 3 sekunder over homescreen, ala sense style, den er animert) 3. Homescreen standard Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) legger inn to til, fikk fikset noe greier før jeg skal på jobb, syntes det ble helt ok. Eneste jeg savner er ics phone dialer etc, men går utifra at det ikke er mulig å få siden jeg ikke har root. Uansett Savner også å få fjernet text under ikon i widgetlocker, men av en merkelig grunn kan jeg ikke hake det av under innstillinger. Så på faqen til programmet, at dette var en kjent feil og at det blir jobbet med. Hadde vært en del penere uten text på de på lockscreen. Endret 1. november 2011 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå