Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Statusbar-ikonene er standard MIUI, men klokken er flyttet til midten med Extended Settings.

Hvor finner jeg Extended Settings? Har lett gjennom market, men ikke funnet noe. Finner heller ikke noen mulighet i de ordinære innstillingene.

På forhånd takk!

Hilsen ny miui-bruker :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm

- Statusbar-ikonene er standard MIUI, men klokken er flyttet til midten med Extended Settings.

Hvor finner jeg Extended Settings? Har lett gjennom market, men ikke funnet noe. Finner heller ikke noen mulighet i de ordinære innstillingene.

På forhånd takk!

Dette er noe tillegg-greier som må flashes i recovery. Se på forumet her: http://miuiandroid.com/ go let deg ned til bunn og gå inn i mods.

Lenke til kommentar

På forhånd takk!

Her er tråden, men nedlastingssiden er nede. Hvilken MIUI-versjon har du? Mulig jeg har filen liggende på SD-kortet.

Lenke til kommentar

Mulig du da bruker TalonAce 1.0.4 eller 1.0.5. Det ble oppdaget en feil i 1.0.5-versjonen av kernelen som gjorde at batteriet ble tømt på få timer. Anbefaler at du oppdaterer til 1.0.6 hvis du har 1.0.5. 1.0.6 er inkludert i forrige ukes build.

Angående radioer så kan du ta en titt i radio-tråden til DHD om du ikke har vært der enda. Clicky

Endret av Steffen Moss
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På forhånd takk!

Her er tråden, men nedlastingssiden er nede. Hvilken MIUI-versjon har du? Mulig jeg har filen liggende på SD-kortet.

Jeg har 1.9.30. (Som forøvrig virker flott, selv om den drar litt batteri. Har fått tips om å bytte til 1.9.23 istedet, så om du bare har filen til den kan den også hjelpe! :) )

Hjertelig takk!

Lenke til kommentar

På forhånd takk!

Jeg har 1.9.30. (Som forøvrig virker flott, selv om den drar litt batteri. Har fått tips om å bytte til 1.9.23 istedet, så om du bare har filen til den kan den også hjelpe! :) )

Hjertelig takk!

Hmmm.. Jeg har ES til 1.9.16 og en som heter "Overscroll_ESC.V2". Jeg har ikke peiling på hvilken versjon det er, men det er enten 1.9.23 eller 1.9.30. Du kan jo prøve om du vil, men er det feil så blir det restore på deg :p Ikke så krise om du har backet opp ROMen rett før du prøver, men det er jo et "slit" uansett for så lite.

Jeg legger nå ved filen så får du gjøre som du vil :p

Overscroll_ESC.v2.zip

Lenke til kommentar

Hmmm.. Jeg har ES til 1.9.16 og en som heter "Overscroll_ESC.V2". Jeg har ikke peiling på hvilken versjon det er, men det er enten 1.9.23 eller 1.9.30. Du kan jo prøve om du vil, men er det feil så blir det restore på deg :p Ikke så krise om du har backet opp ROMen rett før du prøver, men det er jo et "slit" uansett for så lite.

Jeg legger nå ved filen så får du gjøre som du vil :p

Overscroll_ESC.v2.zip

Hehe, ble mye styr dette ja. Telefonen hengte seg opp da jeg prøvde å ta backup at ROM'et i rom manager. Så jeg droppet det ;) Og la inn fila, men da ville den ikke starte. Miui-startbildet stod bare og blinket. Så det ble ny flashing gitt. ;)

Men tusen takk likevel, håper nedlastingssiden åpner snart så jeg får lagt inn riktig!

Lenke til kommentar

No problem. Her er den :)

Liten heads up; skaperen av HUD har fjernet den med vilje og vil begynne ta betalt sine temaer og låseskjermer fremover.

Årsaken til dette er at noen på de franske MIUI sidene har lagt ut et av temaene hans under eget navn.

Hadde derfor vært litt mer forsiktig med å distribuere de, ettersom det vil kunne sees på som piratkopiering.

[sOURCE]

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...