µT. Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Lenge siden sist jeg postet her nå! Kjører fortsatt MIUI. Jeg lurte på enda en liten ting, hvordan har du klart å få til den måten å vise datoen på? Altså ett stort tall som dekker "to rader" på venstre side, og to rader på høyre side med en strek imellom? AtW Det er en custom lockscreen som heter "SGS2". Jeg har ikke gjort noe mer med den Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Min Samsung Galaxy Tab 10.1 med StarBurst ROM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For dere som har MIUI, her er kanskje årets kuleste lockscreen! Trykk her for å laste ned 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvilken MIUI rom til Desire hd? Xda link? En av de mest populære MIUI buildene til Desire HD (som jeg selv bruker) er denne. Fikk FC på Market konstant Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hehe den LS`en var bra sci-fi da Endret 2. oktober 2011 av Mala Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvilken MIUI rom til Desire hd? Xda link? En av de mest populære MIUI buildene til Desire HD (som jeg selv bruker) er denne. Fikk FC på Market konstant Kjent bug. Gå til Settings-->System-->Language & Input-->English Den står på engelsk til vanlig, men trykk på engelsk og åpne Market igjen Lenke til kommentar
rosakiwi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 MIUI er en egen ROM, slik som HTCs Sense, Googles egen orginale ROM, og Samsungs TouchWiz ROM. MIUI er kinesisk og har det siste året blitt mer og mer populært, og det har til og med kommet en offisiell MIUI-telefon. Som du nå vet så er MIUI basert på CM7 som er den mest populære ROMen å flashe, mye pga dens minimale størrelse og kjapphet. Så da har MIUI brukt CM7 som base og rett og slett slått seg løs med malerkosten. MIUI var ment å ligne på iOS i sine yngre dager (ifjor), men har begynt å gå sine egne veier i det siste. Det er selvfølgelig enkelte elementer som ligner en del, men det kan lett fikses med Theme Manager og en annen launcher. I bunn og grunn så er MIUI en penere utgave enn CM7, og omtrent like rask. Her er noen screenshots av min slik at du kan se litt hva det går i: Homescreen: Hva slags battery widget er det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tipper Minimalistic text med denne fonten. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Edit: så litt på xda, og han over her har rett i at det er minimalistic text Endret 3. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvordan kan man endre selve menylinja på toppen, der med klokka, batteriet, signal osv? Jeg vil ha stående batteri ala SGSII, synes det er mer appelerende av en eller anna grunn. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mye flott her. Nesten sånn at det frister å bytte lag (har hatt iPhone siden 2007), selv om jeg de siste årene hardnakket har påstått at slik detaljstyring av telefonen er uinteressant for meg. Artig å se hvor pent det kan bli. 2 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Her er min hjemme skjerm.. Har forresten opprettet en MIUI tråd.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Enkelt og greit på Asus TF. Revolver rom med ADW Launcher Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) MIUI og Go Launcher EX. Endret 7. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Steffen Moss - hvor er ikonene dine hentet fra. Jeg likte ikonet for sms og epost. Hvilket theme er det? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvilken launcher anbefales? Er litt lei av sense, og har slitt med at Launcher Pro er treg på Gingerbread... Lenke til kommentar
rosakiwi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvilken launcher anbefales? Er litt lei av sense, og har slitt med at Launcher Pro er treg på Gingerbread... Jeg synes Go Launcher Ex er fin 2 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvilken launcher anbefales? Er litt lei av sense, og har slitt med at Launcher Pro er treg på Gingerbread... Jeg synes Go Launcher Ex er fin Det han sa! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå