Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist jeg postet her nå! Kjører fortsatt MIUI.

jSFjOjTDdWklc.jpg

Jeg lurte på enda en liten ting, hvordan har du klart å få til den måten å vise datoen på? Altså ett stort tall som dekker "to rader" på venstre side, og to rader på høyre side med en strek imellom?

AtW

Det er en custom lockscreen som heter "SGS2". Jeg har ikke gjort noe mer med den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken MIUI rom til Desire hd? Xda link?

En av de mest populære MIUI buildene til Desire HD (som jeg selv bruker) er denne.

Fikk FC på Market konstant :(

Kjent bug. Gå til Settings-->System-->Language & Input-->English

Den står på engelsk til vanlig, men trykk på engelsk og åpne Market igjen :)

Lenke til kommentar

MIUI er en egen ROM, slik som HTCs Sense, Googles egen orginale ROM, og Samsungs TouchWiz ROM. MIUI er kinesisk og har det siste året blitt mer og mer populært, og det har til og med kommet en offisiell MIUI-telefon.

Som du nå vet så er MIUI basert på CM7 som er den mest populære ROMen å flashe, mye pga dens minimale størrelse og kjapphet. Så da har MIUI brukt CM7 som base og rett og slett slått seg løs med malerkosten. MIUI var ment å ligne på iOS i sine yngre dager (ifjor), men har begynt å gå sine egne veier i det siste. Det er selvfølgelig enkelte elementer som ligner en del, men det kan lett fikses med Theme Manager og en annen launcher.

I bunn og grunn så er MIUI en penere utgave enn CM7, og omtrent like rask. Her er noen screenshots av min slik at du kan se litt hva det går i:

Homescreen:

20110929144605.jpg

Hva slags battery widget er det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...