Dr. Brodsky Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Endret 20. september 2010 av SKT Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Pent Hva heter flipklokka du bruker? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Takker... Klokken heter Sense Analog 24 Clock. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hva heter den batterimålern på hjemmeskjermen din der? Så kul ut http://www.appbrain.com/app/net.hubalek.android.gaugebattwidget Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Homescreen 1: Homescreen 2: Homescreen 3: Og 3D visning på alle programmene: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvilke apps og ikoner bruker du? 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Meget pent. Stiller meg bak spørsmålet til KongKake også. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Theme: Minimal White by UltraLinx Ikoner: Flurry Icons Widgets: BattStatt, Tajm, Desktop Visualizer, Smooth Calendar Launcher: LauncherPro Plus Docken er med ikoner (bruker swipe-gestures for å åpne ting), så litt teit. Fant akkurat ut at det går an å ha to funksjoner per ikon på dock-en! Altså, du kan feks på SMS-ikonet jeg har på min dock (som som sagt er en en del av docken, ikke et eget ikon egentlig) ha at når du TRYKKER så åpnes messages, og når du swiper så åpnes compose new message! Det som var litt teit er at dersom du ønsker å trykke OG ha swipe-gestures så må du ha et ikon, så jeg lagde en gjennomsiktig png-fil og brukte som ikon, siden ikonene er fast i dock-en. Genialt! Endret 7. oktober 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Endret 17. oktober 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Prøver igjen, siden jeg oppdaterte til Froyo og måtte resette alt: Info om min Galaxy S De 2 hjemskjermene Veksler mellom å bruke disse 2 lås-skjermene Endret 17. oktober 2010 av Squy Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 En liten forandring fra tidligere i dag Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ok prøver igjen, denne gang med 3 start-skjerm... Ligner det fremdeles på Iphone?! :O Hva heter den klokke/vær-widgeten du har der? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lekkert Hvilke skins/themese/launcher/apps bruker du? Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan får dere endra lockscreen? Må man roote/legge inn customrom? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 WidgetLocker er alt du trenger. Likte godt skin'en til Yr du bruker, må muligens oppdatere fra versjonen jeg har til nyeste... Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lekkert Hvilke skins/themese/launcher/apps bruker du? LauncherPro Plus BattStatt TypoClock Weather Widget (yr.no) iDroid-ikoner for homescreen, og egnproduserte tekst-ikoner for dock-en FlatWhite Theme Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ok prøver igjen, denne gang med 3 start-skjerm... Ligner det fremdeles på Iphone?! :O Hva heter den klokke/vær-widgeten du har der? Den heter Weather Widget Hvordan får dere endra lockscreen? Må man roote/legge inn customrom? Den jeg bruker heter LockBot Pro Trengs ikke root eller customrom. Endret 18. oktober 2010 av Squy 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Den heter Weather Widget Heisann. Hvis ikke jeg tar feil har den endra navn til Weather & Toggle Widget (hvis noen andre lurte), men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå