Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden sist jeg postet her nå! Kjører fortsatt MIUI.

jSFjOjTDdWklc.jpgjboHYIiTwp3p48.jpg

j8rX5xdAZTyb5.jpg

Så har jeg idag også dratt hele "customizingen" et par hakk lengre ved å pusse vekk den ekle brune fargen på min Desire HD! :p Så nå har den en industriell "look" ! (Beklager for elendig kvalitet)

bild2434.jpg

bild2430t.jpg

bild2427a.jpg

Lenke til kommentar

Prøvde dette og flere andre varianter av check og recheck, enable, osv, men no luck! :(

Takk for tipset, uamsett!

Galaxy S2? Isåfall

http://teslacoilsw.com/widgetlocker/ fra FAQ'en:

I'm using a Galaxy S2 and the Home button unlocks WidgetLocker

The Samsung Galaxy S2 behaves different than other devices. I'm looking into a better fix for the Home button on this device, but in the mean time as a work around you can:

Enable Settings > Advanced > HomeHelper:

-HomeHelper Component

-HomeHelper Block Home

Then hit Select System Home > WL HomeHelper

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Kunne jeg spørre deg hvordan du fikk det batteri widgeten?

Det er kun tallene som er batteri widgeten, har sett noen som har hele barcoden men klarte ikke å finne den :thumbdown:

Uansett, den som brukes er simi clock.

Lenke til kommentar

Nice ! Hvordan pusset du bort brunfargen ? Bare sandpapir ?

Har fixet meg ett lite portal skin i natt :D

Ble ikke så ille resultat.

Jepp, brukte tre typer sandpapir og rundt tre timer på det. Jeg har ikke polert den, men velger jeg å gjøre det så ender den opp slik som denne: :p

imag0015tl.jpg?139d23

Men jeg dropper poleringen siden jeg liker den matte looken og følelsen :)

Lenke til kommentar

Nice ! Skal gjøres :D Hvor grovt papir ? har faktisk 1200 og 600 liggende. Måtte jo spitte sko i millitære ;)

Jeg brukte det jeg hadde så jeg begynte med P240 og gikk videre med en 3M "sandsvamp" (Bilde) og avsluttet med en veldig fin "neglefil-ting" (mye finere enn denne, men noe lignende). Men har du et par fine sandpapir så går det nok bra. Bare pass på å ikke begynn med en som er for grov da du vil få dype riper som er veldig vanskelig å pusse vekk.

Hvis du vil polere aluminiumet så er det anbefalt å bruke "Belgom Alu" (Bilde).

Jeg brukte rundt tre timer på hele telefonen, men det kunne gått litt raskere hadde det ikke vært for kameraet. Det er veldig vanskelig å pusse rundt kameraet siden det ikke er noen rette vinkler, så jeg anbefaler å ta en liten teipbit på selve linsen slik at du ikke riper den opp. Videre kan du teipe langs hele skjermen (men ikke på aluminiumet) slik at du kan pusse der uten problemer. Jeg teipet også over "innmaten" i bunnen bak (der med SIM og SD) slik at jeg ikke fikk partikler inn der og uheldige episoder med pussing der (noe jeg fantastisk nok klarte før jeg fant ut at teip var en god idé).

Til slutt vil jeg be deg om å være tålmodig og ikke prøve å bli fort ferdig for da skjer ting du helst ikke vil skal skje. Husk å fjern alle plastdeksler inkludert dekselet for kameralyset. Det er litt knotete å fjerne denne, men igjen så må du være veldig forsiktig slik at du ikke ødelegger noe. En video om hvordan du fjerner dekselet kan du se

Når dekselet er fjernet så kommer du garantert til å bli fristet til å rette litt på de to gullkontaktene som står der. Det er kontaktene til GPSen (antennen sitter der), men IKKE prøv å rett på dem. Igjen så prøvde jeg meg på dette og det endte opp med at jeg klarte å knekke den ene. Nå bruker jeg ikke GPS så ofte, men jeg har ikke testet den enda, så jeg vet ikke om den er ødelagt nå eller ikke. Men du er advart, do NOT touch it :p

Ellers ønsker jeg deg lykke til! Dette er en veldig simpel prosess, men det krever tålmodighet så bruk tiden du har :)

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...