µT. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Last ned "ShootMe" fra Market. Må være rootet for å ta screenshots, med mindre du har Android SDK installert på PCen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Heisann! Jeg holder på her, så beklager for at posten ikke inneholder noen screenshots akkurat nå.. men, jeg har holdt på med et slags oppsett som jeg har hatt en stund, men ønsker å utforske andre sider (etter å ha hentet inspirasjon fra her), så lurte på om det var mulig å operere med TO "themes"!? Slik at jeg kan beholde den jeg styrer med nå, og så begynne på nytt med en annen en!? Jeg kjører LauncherPro, forresten.. Takk! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du kan jo lage ett oppsett, ta bacup av den i LauncherPro og sette opp et annet oppsett. Så når du vil tilbake igjen til den første så trykker du restore. Ellers kan du bruke to launchers og bytte mellom de to. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Asus EEE Pad Transformer Android 3.2 Prime 1.9 CWM OC 1.6Ghz = Epic WIN! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Først og fremst, takk til Steffen Moss for hjelp på forrige spørsmål (du fikk en pluss, forresten) Men, har en annen sak jeg lurer på.. Min WidgetLocker reagerer når jeg trykker på home-knappen.. Så når jeg trykker på home-knappen når den er i "dvale", så kommer jeg til lockscreen, med WL, men trykker jeg home-knappen en tur til, så kommer jeg til homescreen.. Altså, jeg har ikke behov for å bruke slideren.. Noen måte å "deaktivere" at home-knappen har noen innvirkning? Takk igjen! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det der småirriterer meg og, men det er ikke noe problem sånnsett. Det hadde vært bedre om det gikk an å låse den knappen så den ikke låste opp, helst at den ikke vekket skjermen in the first place, men WL er såpass mye bedre enn standard låseskjerm at det veier opp for den svakheten. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hvilken font bruker du? Endret 13. september 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det der var skikkelig "nais" jenskristian Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Først og fremst, takk til Steffen Moss for hjelp på forrige spørsmål (du fikk en pluss, forresten) Men, har en annen sak jeg lurer på.. Min WidgetLocker reagerer når jeg trykker på home-knappen.. Så når jeg trykker på home-knappen når den er i "dvale", så kommer jeg til lockscreen, med WL, men trykker jeg home-knappen en tur til, så kommer jeg til homescreen.. Altså, jeg har ikke behov for å bruke slideren.. Noen måte å "deaktivere" at home-knappen har noen innvirkning? Takk igjen! Sikker på at det ikke er et valg for dette i innstillingene? Bruker ikke WL selv, men brukte det før og jeg synes å huske at det var et slikt valg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg husker faktisk ikke, det er enten "champagne and limousines", "Opifico" eller "Neutra". :| Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Først og fremst, takk til Steffen Moss for hjelp på forrige spørsmål (du fikk en pluss, forresten) Men, har en annen sak jeg lurer på.. Min WidgetLocker reagerer når jeg trykker på home-knappen.. Så når jeg trykker på home-knappen når den er i "dvale", så kommer jeg til lockscreen, med WL, men trykker jeg home-knappen en tur til, så kommer jeg til homescreen.. Altså, jeg har ikke behov for å bruke slideren.. Noen måte å "deaktivere" at home-knappen har noen innvirkning? Takk igjen! Sikker på at det ikke er et valg for dette i innstillingene? Bruker ikke WL selv, men brukte det før og jeg synes å huske at det var et slikt valg. Nja.. Det er en "allow home button" der, men den er unchecked.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 MIUI Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Først og fremst, takk til Steffen Moss for hjelp på forrige spørsmål (du fikk en pluss, forresten) Men, har en annen sak jeg lurer på.. Min WidgetLocker reagerer når jeg trykker på home-knappen.. Så når jeg trykker på home-knappen når den er i "dvale", så kommer jeg til lockscreen, med WL, men trykker jeg home-knappen en tur til, så kommer jeg til homescreen.. Altså, jeg har ikke behov for å bruke slideren.. Noen måte å "deaktivere" at home-knappen har noen innvirkning? Takk igjen! Sikker på at det ikke er et valg for dette i innstillingene? Bruker ikke WL selv, men brukte det før og jeg synes å huske at det var et slikt valg. Nja.. Det er en "allow home button" der, men den er unchecked.. prøv å checke. restart WL og unchecke igjen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Prøvde dette og flere andre varianter av check og recheck, enable, osv, men no luck! Takk for tipset, uamsett! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Lenge siden jeg har vært her, men det var da fryktelig lite som har skjedd her også... Jaja, men har et spørsmål. Hvordan får jeg til eller hvor finner jeg batteri widgeten lik det bildet under? Det er den barcode stripene jeg har lyst på. Ser ut som de fleste sier det er en Minialistic text widget, men hvordan kommer jeg frem til den designen? Enda en som har en slik batteri widget. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 MIUI MIUI indeed. Hva heter den homescreenen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 MIUI indeed. Hva heter den homescreenen? Det er LunarUi Siden det fortsatt er work in progress har jeg bare prøvd å ligne mest mulig http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1243590 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Driver og jobber litt med designet på telefonen min, men møter på et problem. Er det mulig å bytte designet på widgetsene som styrer mobilt nettverk, wi-fi, etc. Føler ingen av de jeg finner passer designmessig edit: Kan vel nevne at jeg er ute etter noe minimalistisk, og ikke for fargerikt Endret 16. september 2011 av uTukt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Sjekk ut Widgetsoid eller Extended controls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå