propers404 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Lockscreen: Minimalistic Text Missed It! RightHanded slider Homescreen: ADW.Launcher UberMusic Glass Clock CheckItOff Minimal Reader Endret 21. august 2011 av Toffer91 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Noen som har peiling på hvordan jeg endrer på notification-bar? Bruker Litenin rom og er ikke fornøyd med blåfargen. Har et sort/hvitt tema jeg gjerne skulle fått gjennomført på telefonen. Nå har jeg den bare skjult.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan kan man få Missed It til å vise notifications og meldinger fra Friendcaster? Lenke til kommentar
dougie Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Lockscreen: Minimalistic Text Missed It! RightHanded slider Homescreen: ADW.Launcher UberMusic Glass Clock CheckItOff Minimal Reader Hvilke ikoner bruker du? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan kan man få Missed It til å vise notifications og meldinger fra Friendcaster? Gå inn på MissedIt, og øverst vil du finne en plass hvor du kan legge til programmer som benytter seg av notifications, aka din friendcaster widget. Deretter redigerer du output for å vise notifications fra friendcaster I missedit-widgeten. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan kan man få Missed It til å vise notifications og meldinger fra Friendcaster? Gå inn på MissedIt, og øverst vil du finne en plass hvor du kan legge til programmer som benytter seg av notifications, aka din friendcaster widget. Deretter redigerer du output for å vise notifications fra friendcaster I missedit-widgeten. Friendcaster (Pro) har ikke widget. Har du fått til dette selv? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvilke ikoner bruker du? Bruker ikonene fra dette ADW.launcher temaet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvordan kan man få Missed It til å vise notifications og meldinger fra Friendcaster? Gå inn på MissedIt, og øverst vil du finne en plass hvor du kan legge til programmer som benytter seg av notifications, aka din friendcaster widget. Deretter redigerer du output for å vise notifications fra friendcaster I missedit-widgeten. Friendcaster (Pro) har ikke widget. Har du fått til dette selv? Jeg bruker ikke friendcaster. Trenger ikke være en widget så lenge programmet tar i bruk notifications. Hvis et program lager notifications, kan missedit vise dem, er the basic theory. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg bruker ikke friendcaster. Trenger ikke være en widget så lenge programmet tar i bruk notifications. Hvis et program lager notifications, kan missedit vise dem, er the basic theory. Jeg prøvde nemlig å legge til Friendcaster, og den dukket opp i widgeten som forventet. Men når jeg får meldinger eller facebook-varslinger, viser widgeten fremdeles null. Er det noe som må stilles inn? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg bruker ikke friendcaster. Trenger ikke være en widget så lenge programmet tar i bruk notifications. Hvis et program lager notifications, kan missedit vise dem, er the basic theory. Jeg prøvde nemlig å legge til Friendcaster, og den dukket opp i widgeten som forventet. Men når jeg får meldinger eller facebook-varslinger, viser widgeten fremdeles null. Er det noe som må stilles inn? Hm det vet jeg ikke helt. Eneste er å lese tråden på xda, men det har du sikkert sett over =) Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei. Jeg vil fjerne docken, men det ser ikke ut til å være så lett.. En launcher som jeg har prøvd tillot dette, men da fikk jeg ikke laget noen snarvei til apps. Jeg må jo ha mulighet for å komme meg til app'ene mine.. Noen som vet? Er roota. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 fjerne den vet jeg ikke noe om, men du kan du lage alle ikonene gjennomsiktig? og at alle ikonene ikke har noen funksjon Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja. Hvordan kan jeg legge en "snarvei" til aplikasjonene mine på homescreen? Jeg snakker ikke om en enkelt app, men... ..Ja dere skjønner kanskje? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 selv bruker jeg miui som ikke har noen applauncher. har bare mapper på homescreen med de forskjellige appene i Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Syns å huske det var ein her som brukar galaxy tab 10.1 med nokon bevegelige skyer som bakgrunn. Nokon som veit kor eg får tak i den? Evt. andre bakgrunner som passer uten å bli kornete? Endret 28. august 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
DBM Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hvordan får jeg sette opp et bakgrunnsbilde som er på høykant? Bruker GO Launcher hvis det har noen betydning. Ser foreløpig slik ut på lockscreen (får se hva jeg skal legge inn i det mørke feltet, blir muligens været): Endret 28. august 2011 av DBM Lenke til kommentar
Fredrikstad_ Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Etter en del prøving og "feiling" har jeg kommet frem til denne løsningen: Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 HTC HD2 som madammen skal bruke. Kjører miui, smertefritt så langt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Finnes det en enkel måte å ta screenshots med Desire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå