.Anders. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 WL skal ikke ha noe påvirkning. Husk at når du slår av skjermen så slås WiFi automatisk av. Dette kan du selv endre i innstillingene. Nå har jeg prøvd både med og uten WiFi, og det samme skjer. Når jeg går inn på instillinger og skrur av WL fungerer det. Jeg testet at YouTube sangen "loadet" slik at jeg kunne høre på en stund, men med én gang jeg satt på skjermlåsen stoppet den. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Minimal Reader Pro Aha, googlet litt og fant ut av det. Lurte bare på hvordan man legger inn feed url (eller HVA det er ) Endret 13. august 2011 av DBM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Feedene legges inn ved å bruke Google Reader. 1 Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvordan fikk du den "strømkontrollen", wifi, lock osv. Det er Widgetsoid, og så har jeg gjemt ikonene. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Minimal Reader med Engadget og Aftenposten på hver sin skjerm. De som ikke vil loade er kalender og kontakter (Go Launcher) Under Minimal Reader har jeg snarvei til wi-fi, kamera og snarvei til lydinnstillinger. Klokke/alarm på lockscreen, øverst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hvordan fikk du den "strømkontrollen", wifi, lock osv. Det er Widgetsoid, og så har jeg gjemt ikonene. Fikk det ikke til. Kunne du forklart litt mer detaljert? edit - fikk det til Endret 13. august 2011 av Donnie Darko Lenke til kommentar
DBM Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Feedene legges inn ved å bruke Google Reader. Takker og bukker, antagelig greiere enn å google etter "aftenposten rss" Endret 14. august 2011 av DBM Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dumt spørsmål: Korleis tek eg screenshot? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dumt spørsmål: Korleis tek eg screenshot? Trykker "hjem" knappen og "lock" knappen inn samtidig 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lenge siden jeg har fikset på telefonen nå. Men siden jeg la inn nyeste MIUI i forgårs må jeg bare vite navnet på dette lockscreen-themet Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lenge siden jeg har fikset på telefonen nå. Men siden jeg la inn nyeste MIUI i forgårs må jeg bare vite navnet på dette lockscreen-themet Den heter "LG Optimus" og kan lastes ned i MIUI lockscreen-tråden på XDA. Skulle gjerne linket, men skriver fra telefonen så det er ganske kronglete da. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (Jeg har en Lg Optimus 2X roota) Trykk på volum ned- og hjemtasten samtidig. Det var avknappen og hjemtasten samtidig Takk! Her er da layouten min. (Det er bare 3 hjemskjermer. Tenkte jeg bare skulle vise hvordan det blir når jeg bruker SiMi folder) Likte vær widgeten din. Care to share? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Søk på "AIX Weather" på market så kommer den opp som første 1 Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lockscreen Unlockscreen Samsung Galaxy Tab Go Launcher Med Honeycomb Theme Medfølgende bakgrunn Lockscreen Lockbot Pro Med Honeycomb Theme Unlockscreen Beatifull Widgets live Wallpaper uten Live Bakgrunn Ellers er vell bare kjente ting Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er det noen som har en notat widget som er transperent? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Fant det! Todolist heter appen Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som vet hvordan jeg kan gjøre ikoner større? Har noen "labels" fra Folder Organizer, med bilder som ikoner, kunne tenke meg å forstørre disse! Noen som skjønner hva jeg mener? () Og vet hvordan jeg kan gjøre dette? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som vet hvordan jeg kan gjøre ikoner større? Har noen "labels" fra Folder Organizer, med bilder som ikoner, kunne tenke meg å forstørre disse! Noen som skjønner hva jeg mener? () Og vet hvordan jeg kan gjøre dette? Desktop visualizer gjør jobben! Lenke til kommentar
dougie Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei, min første post her. Kjører clean look på main screen. Har ikke fått ordnet lockscreen enda, så det blir bare dette bildet først! - ADW Launcher ex - Circle Battery Widget - mClock - Widgetsoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå