Benbels Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (Jeg har en Lg Optimus 2X roota) Trykk på volum ned- og hjemtasten samtidig. Det var avknappen og hjemtasten samtidig Takk! Her er da layouten min. (Det er bare 3 hjemskjermer. Tenkte jeg bare skulle vise hvordan det blir når jeg bruker SiMi folder) Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Bruker bare en skjerm for øyeblikket pga. Simi Folders. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Kan du vise hvordan en åpen Simi-folder ser ut i ditt oppsett? Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Sånn ser det ut, helt standard tror jeg. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Sånn ser det ut, helt standard tror jeg. Hvordan får du sånne iPhone look alike mapper? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Sånn ser det ut, helt standard tror jeg. Hvordan får du sånne iPhone look alike mapper? Last ned Simi Folder Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (Jeg har en Lg Optimus 2X roota) Trykk på volum ned- og hjemtasten samtidig. Det var avknappen og hjemtasten samtidig Takk! Her er da layouten min. (Det er bare 3 hjemskjermer. Tenkte jeg bare skulle vise hvordan det blir når jeg bruker SiMi folder) Hva slags batteri-app bruker du? Liker at du kan se hvor mye prosent du har igjen Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hva slags batteri-app bruker du? Liker at du kan se hvor mye prosent du har igjen Hvis du tenker på den oppe i høyre hjørnet så er det fordi jeg har lagt inn custom rom Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Bruker bare en skjerm for øyeblikket pga. Simi Folders. Hvilket theme og home launcher bruker du her? Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvilket theme og home launcher bruker du her? Go Launcher Ex, helt gratis også. Bruker default theme. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg ser du har endret lockscreenen, bruker du widgetlocker til det? I så fall, hvordan innstallerer jeg custom locks som jeg finner på XDA? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gjør Widget Locker telefonen tregere? Når jeg skal åpne den fra hvilemodus tar det lenger tid enn. Ormalt.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg ser du har endret lockscreenen, bruker du widgetlocker til det? I så fall, hvordan innstallerer jeg custom locks som jeg finner på XDA? Det er nok ikke WidgetLocker men et lockscreen tema til MIUI. Gjør Widget Locker telefonen tregere? Når jeg skal åpne den fra hvilemodus tar det lenger tid enn. Ormalt.. Det fungerte supert når jeg brukte det før. Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bruker S2, men mulig jeg tar feil. Var ikke sånn i dag Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sånn ser det ut, helt standard tror jeg. Hvordan fikk du den "strømkontrollen", wifi, lock osv. Hvilke nyhetsfeed er det du bruker? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nytt spørsmål ang Widget Locker. Jeg installerte dette i går og skulle for første gang høre en sang på YouTube i dag. Da jeg låste telefonen sluttet sangen og spille, akkurat som på iPhone. Godt mulig jeg har vært borti noen instillinger, men er det noen som vet om dette er vanlig, eller er det bare meg som må rette på noe? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 WL skal ikke ha noe påvirkning. Husk at når du slår av skjermen så slås WiFi automatisk av. Dette kan du selv endre i innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå