µT. Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ja det vet du bedre enn meg Men sammenlignet med Sense som nærmer seg (eller er rundt) 300 MB så er jo MIUI/CM7 knøttlite. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bedre nå? Snekra nye ikoner mens poirot fikser opp i saker på NRK =) 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Aiaiai... Pent, pent. Hva har du brukt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Av apps og sånt? Bare launcherpro, digital clock og desktop visualizer =) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nice, nice. Tester ut GO Launcher selv akkurat nå, etter å ha brukt Launcherpro så lenge jeg kan huske. Stort sett det samme, selv om det er noe som mangler. Det som derimot burde vært på LP er muligheten for å låse homescreen (eller hva man skal kalle det) slik at longpress og flytting av ikoner er umulig. Trenger jo ikke det når man har fikset og trikset og er fornøyd. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ja, vi får håpe at Federico er snart ferdig med LPP "omskrivningen". Han har jo holdt på i ett år nå. 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 @Slai; Nå ser den mye bedre ut. I like Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Enig, gjorde seg å skru av autofit i simple text. Storfornøyd med setupen nå =).. Legger ut når jeg er ferdig med de andre screensa. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bedre nå? Snekra nye ikoner mens poirot fikser opp i saker på NRK =) Er det lockscreen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nei, homescreen. Lockscreen ligger noen poster bak =) Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er det denne? Hvordan lager du teksten på siden, der det står Facebook , text osv? Ser sinnsykt bra ut! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ja det er den jeg bruker som lockscreen-app. De fleste, om ikke alle, bruker den =).. Du kan lage teksten i photoshop og lagre som bmp, eller bruke en app som heter simple text. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 For de som er over gjennomsnittlig interessert i WL, så er det en egen tråd på xda developers med themes. Mye grelt, men innimellom dukker det opp noen skatter Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen fine bagkrunner til lockscreen 2 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Woot, samme dama jeg har brukt på min homescreen. Kult Rart at dere finner bilde av henne og jeg sliter med det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ugh, hu ser 13 år ut jo. 2 Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Den dama er en koreansk modell som heter hwang-mi-hee. Hun er 30 år gammel faktisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kult med random folk i bakgrunnen som ser på Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tydelig inspirert av MIUI..... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bedre nå? Snekra nye ikoner mens poirot fikser opp i saker på NRK =) Kan du dele ikonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå