Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

javel, iphone har ikke så mange, jeg har minst 4 ganger flere ikoner enn en vanlig iphone skjerm eller? synes bare at jeg sparer tid og trykking for kjapt kunne åpne de program jeg vil ha.

 

edit: vel du fornærmet meg ved å sammenligne min estetikk med en Iphone person, dette må du jammen forklare grundig.

Endret av Squy
Lenke til kommentar

Får litt klaus av det rutenettet med ikoner O_o

 

Uansett, jeg bruker fortsatt Slidescreen, men varierer litt, Nå har jeg brukt Launcher Pro i noen dager, det jeg savner mest fra SlideScreen er RSS-feeden min som ligger rett på forsida. Det som er deiligst med LauncherPro i forhold til Slidescreen er raskere tilgang til apps. Prøvde Sense igjen også for litt siden, men det ble egentlig en nedtur i forhold til Launcher Pro. For få muligheter.

 

Jeg bruker også bare to sider nå, etter å ha renska bort en haug med ting som jeg bruker så sjelden at det like godt bare kan ligge i totaloversikten over apps:

 

Første side (home):

post-14496-1284908501,9902_thumb.png

 

Andre side:

post-14496-1284908544,4039_thumb.png

 

Eneste som er litt spesielt med oppsettet er vel at jeg bruker fem rader i stedet for fire, at Pure Calendar er strukket fra 2*4 til 2*5, at jeg ikke har en klokke-widget (hihi), og at jeg har brukt Multicon for å få plass til et par ekstra kamera- og markedsrelaterte apps på førstesida.

 

Ellers har jeg swipe-actions på "docken", kontakter på telefon-ikonet, Google Talk på SMS-ikonet og Opera på Internett-ikonet. Har ikke funnet noe fornuftig å swipe til på Gmail-ikonet.

 

Bakgrunnen fant jeg på nett, noe noen hadde rippa fra kommende HTC Desire HD, eller noe sånt. Fint med blåis nå som det er så kaldt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...