AndrèFronDrei Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ser stilig ut, men oppsettende hadde gått litt på bekostning av brukbarheten hos meg. Ser ut til at du kjører 6x5 grid. Er dette en instilling i LP? Kjører selv 5x4, men er alltid åpen for å presse enda mer informasjon inn på skjermen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvis noen lurer så har jeg skalert ned all grafikken i android. Tekst og slikt blir litt mindre, men får plass til mer på skjermen samtidig. How? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bruker LCD Density Changer, trenger root og markeraccess. Kjører faktisk bare 4x4 i LPP akkurat nå, men tenker jeg legger om til noe større. Alt blir selvfølgelig mindre så folk må nesten prøve det selv. Standard density på N1 er 240 og jeg har skiftet til 200. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Motorola Milestone med LauncherPro plus. Klokke/vær fra Beautiful Widgets og en widget til notater. Har også to transparente widgeter til meldinger og kontakter som dekker 2x2 plasser hver: Smooth Calendar og kalenderwidget fra LauncherPro plus: Facebookwidgeten til LauncherPro plus: Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Adw med tema paperless system Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Her er babyen min: Bruker kun 2 sider til Hjem Endret 19. september 2010 av Squy Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Jøss, er nesten så en Iphone kunnet passet deg, rent estetisk Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jøss, er nesten så en Iphone kunnet passet deg, rent estetisk Hvem sikter du til? moi? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Jepp, var vel du som hadde innlegget rett over meg? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jepp, var vel du som hadde innlegget rett over meg? ok, men hva mener du, det ligner vel ikke så mye på en iphone hjem? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Drøssevis av ikoner på en mobilskjerm minner meg sterkt om Iphone. edit: Og merk at jeg brukte ordet "nesten" i post #127 Endret 19. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) javel, iphone har ikke så mange, jeg har minst 4 ganger flere ikoner enn en vanlig iphone skjerm eller? synes bare at jeg sparer tid og trykking for kjapt kunne åpne de program jeg vil ha. edit: vel du fornærmet meg ved å sammenligne min estetikk med en Iphone person, dette må du jammen forklare grundig. Endret 19. september 2010 av Squy Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Hver sin smak, just saying at rutenett med ikoner minner meg om Iphone Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Får litt klaus av det rutenettet med ikoner O_o Uansett, jeg bruker fortsatt Slidescreen, men varierer litt, Nå har jeg brukt Launcher Pro i noen dager, det jeg savner mest fra SlideScreen er RSS-feeden min som ligger rett på forsida. Det som er deiligst med LauncherPro i forhold til Slidescreen er raskere tilgang til apps. Prøvde Sense igjen også for litt siden, men det ble egentlig en nedtur i forhold til Launcher Pro. For få muligheter. Jeg bruker også bare to sider nå, etter å ha renska bort en haug med ting som jeg bruker så sjelden at det like godt bare kan ligge i totaloversikten over apps: Første side (home): Andre side: Eneste som er litt spesielt med oppsettet er vel at jeg bruker fem rader i stedet for fire, at Pure Calendar er strukket fra 2*4 til 2*5, at jeg ikke har en klokke-widget (hihi), og at jeg har brukt Multicon for å få plass til et par ekstra kamera- og markedsrelaterte apps på førstesida. Ellers har jeg swipe-actions på "docken", kontakter på telefon-ikonet, Google Talk på SMS-ikonet og Opera på Internett-ikonet. Har ikke funnet noe fornuftig å swipe til på Gmail-ikonet. Bakgrunnen fant jeg på nett, noe noen hadde rippa fra kommende HTC Desire HD, eller noe sånt. Fint med blåis nå som det er så kaldt Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ok prøver igjen, denne gang med 3 start-skjerm... Ligner det fremdeles på Iphone?! :O Endret 19. september 2010 av Squy Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Gjør det noe om det ligner på Iphone? Jeg har lenge hatt lockscreens som er mer eller mindre maken til Iphone sin. En del av friheten til Android er å konfigurere enheten slik man vil, om det så minner om fienden Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 jeg tisser på iphone! ser på avataren min Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Hadde samme bildet som skrivebordsbakgrunn før, slo an hos IT-lærern på VGS Men jeg syns det er litt trangsynd å prinsipielt være imot alt som følger med når man kjøper Apple-produkter (tør anta at du er det) Men enough is enough, mer screenshots! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hva heter den batterimålern på hjemmeskjermen din der? Så kul ut Endret 20. september 2010 av Chris9 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå