Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jau har gjort samme greia selv, men har innsett at jeg vet jo hvor knappene ligger på docken, så jeg bare kjørte transparente ikoner over programmene siden det ikke er så viktig for meg å se ikonet for å trykke . Eventuelt setter jeg opp DV widgets som transparente på homescreenen og bare husker hvor de forskjellige var. Pleier ha alarmer øverst i høyrehjørnet, feks, dersom jeg ikke bruker en klokkewidget som åpner alarms, og task switcher øverst i høyrehjørnet for å slippe longpresse homeknappen min. Jeg liker usynlig. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aha! Ikke dumt! Men hvordan vet du hvilken dock du er på da? Har du en sjette sans eller noe? Hehe Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Har hatt special contacts med bilder på ene docken og "normal blank" på den andre, og bare kjørt 2 docks. Nå bruker jeg bare 1 dock, så problemet er avoided completely . En ting for å differensiere mellom docks er jo å kjøre et ikon nederst til venstre feks der det er en liten minimalistisk indikator, feks et 1tall og 2tall eller noe enda mer subtle. Endret 21. juli 2011 av Slai Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aha! Da er jeg med Er tydeligvis kun fantasien som setter grensene! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nja, er ikke akkurat maemo5, men det funker greit med litt loopholes og mye styr. Skulle gjerne hatt pixelpresisjon på plassering av shortcuts og widgets... irriterer meg grønn at de ikke gidder sette det opp, burde ikke være SÅ vanskelig det vel. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Allright, lite work in progress, eller kanskje heller konsept in progress. Skulle bare se hva jeg fikk til med et kvarters redigering. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Wow.Brukt gimp eller photoshop? Kjempestilig! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 photoshop. takk, skal gjøre det litt mer gjennomført, blir sikkert totalt annerledes. Må bare få tid til å styre litt . Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ugh, hvis bra er rævva, så var det kjempe bra 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 haha exactly, det er ræv. var bare for å teste ut, som sagt. blir forhåpentligvis bra når jeg får satt igang. Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Min homescreen/lockscreen. Noen som vet om en god notification widget til lockscreen btw? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Min homescreen/lockscreen. Noen som vet om en god notification widget til lockscreen btw? Prøv "MissedIt!". Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Skulle ønske jeg hadde Android Stuck med en iPhone 1.gen, dessverre. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Min skjerm. Det var stilig! Hvilken launcher bruker du? Og så ser at du bruker en batteriwidget som viser hvor mye prosent batteri du har igjen på navigasjonslinjen. Hvilken app er det? Stilig bakgrunn også, har du laget den selv? Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Min homescreen/lockscreen. Noen som vet om en god notification widget til lockscreen btw? Prøv "MissedIt!". Takker for tipset Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 @Slai Hvilken launcher bruker du? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Noen som vet hvor jeg finner bakgrunnsbildet til dette låseskjermen fra Randy? (Hun asiateren.) Har søkt og søkt med Tinyeye og google, men finner det ikke. Prøvde å signere der og spørre, men må vente til invitasjon fra dem... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hm det der skal jeg klare skaffe til deg, null problem. Nope, gikk ikke. Det ligger sikkert på wallbase en plass tho, og garantert en plass i homescreen-tråden på XDA. Du kan poste der og se om noen kan hjelpe deg. Mener jeg har sett den wallen før en del ganger. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483&page=3830 Endret 26. juli 2011 av Slai 1 Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Min homescreen/lockscreen. Noen som vet om en god notification widget til lockscreen btw? Prøv "MissedIt!". Takker for tipset Hvilken launcher, widgets og ikoner bruker du? Likte skjermene dine veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå