andre_s Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvor stammer den vitsen på hovedskjermen din fra? Er det en widget? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Uten å vite hvilken Steffen bruker så tipper jeg du finner den her: https://market.android.com/search?q=fml+widget&so=1&c=apps Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er en moddet versjon av denne widgeten. Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er en moddet versjon av denne widgeten. Det å modde en widget er over min fatte evne Widgeten ser jo tragisk ut rett fra marked Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hehe, da skal jeg gi deg en tidlig julegave Clicky! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva slags ikoner bruker du, Steffen? Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Acer Iconia A500 Android 3.1 ROM basert på Samsung Galaxy Tab 10.1 Weather widget fra Asus Transformer. Eneste jeg har og utsette er at jeg ikke får skikkelig skarpt bakgrunnsbilde. Ikke veldig relevant men hvorfor står det "Sandef ord" og ikke "Sandefjord"? Ingen anelse, i settings er det stavet normalt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva slags ikoner bruker du, Steffen? Signa. Det er et MIUI-tema så filen er .MTZ. For å få ikonene ut, så må du endre navnet fra "signa.mtz" til "signa.zip" og pakke den ut som normalt. Hva slags ikoner bruker du, Steffen? Signa. Det er et MIUI-tema så filen er .MTZ. For å få ikonene ut, så må du endre navnet fra "signa.mtz" til "signa.zip" og pakke den ut som normalt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Herlig! Kjører MIUI selv, så det gikk smertefritt. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hvor henter dere fonter fra? Lastet ned denne: http://www.dafont.com/champagne-limousines.font , men mangler ÆØÅ på tlf.. Edit: noe som er rart da det står at de bokstavene er med i fontpakken :s Endret 5. juli 2011 av Ceba Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg finner mine her, men de er til MIUI (jada, bann i vei ) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 My god jeg kjeder meg fort og nå er jeg ideløs, ergo: enkel og innholdsløs. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Deilig å bare kunne være tilfreds med oppsettet mitt og ikke trenge å bytte med det første Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Da har jeg flashet MIUI jeg også, og har bilder som er WIP. ROU IU-lockscreen fra gadgetdesire, MIUI Official Dark Theme fra MIUIandroid.com, Fancywidgets med ikun-font, LauncherPro Plus, Spotify, Android Agenda Widget og en bakgrunn fra MIUI Themes Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Allrighty, da ble det sånnher på meg for the time being. Lockscreen først, såklart, deretter skjermene 1 til 5, hvor skjerm 3 såklart er mainscreen (telefon, whatsapp, sms). Docken er usynlig, et trykk uansett hvor på docken launcher appdrawer, sveip med fingeren entern opp eller ned gir på venstresiden Contacts og på høyresiden Handcent Quick Compose for å raskt slenge ut en melding. Øverst på samme skjermen, under notification bar, har jeg på venstre side en usynlig snarvei til task manager og på høyre side en usynlig snarvei til alarmklokke. Tanker, ideer, kritikk? Edit: Hm jeg kan kanskje fjerne de ikonene (de hvite blobbene) og heller launche rett fra teksten. yes/no? Endret 14. juli 2011 av Slai Lenke til kommentar
DBM Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Veldig svart/hvitt, som blir litt kjedelig. Men sikkert et funksjonelt oppsett til ditt bruk. Er du engelsktalende? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 jeg syntes det blir så rotete og kaos med hauger av farger overalt. Jeg liker farger, men minimalistisk brukt, ikke sånn "mcdonaldsklovn"styr. Tja jeg taler da engelsk... Men norsk er morsmålet mitt. Tenkte på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå