Slai Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 takk som deler Mulig å dele wallpaperen? Og om du vet av andre wallpapers som er like simple med forskjellige farger? sidebar: hvor skal jeg legge .tff filen for nedlastede fonts for at de skal dukke opp på mobilen? Also: ikonene? No probem! Wallpaper'n ligger i dropbox'en min sammen med noen andre simple fine wallpapers. Link Jeg bruker en app som heter "font changer" fra markedet for å bytte fonts. Da legger jeg font-filene i en Fonts-mappe på minnekortet, og app'en henter fontene derifra og setter dem som systemfont. Greit å bytte imellom der, for da kan man se hvordan fontene ser ut før man bytter Ikonene heter Codex icons (søk på deviantart.com) Takk, takk fant ut av det der med font changer selv, og en frisk wallpaper, men tar ammtids en titt på flere wallpapers. Appreciated! Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Dagens oppsett Hvor fant du bildet? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Har oppdatert widgets/klokke/wallpaper og lagd et par ikoner i stil med de jeg brukte fra før, dagens oppsett: Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som har snøring hvilket widget det har blir for klokka, været og batteri? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Noen som har snøring hvilket widget det har blir for klokka, været og batteri? Er vel denne appen tenker jeg Endret 18. juni 2011 av Toffer91 Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som har snøring hvilket widget det har blir for klokka, været og batteri? Takk, fant nettopp ut av det. Måtte helt tilbake til side nummer 53 for å finne navnet. Har sikla etter den i flere dager nå Lenke til kommentar
DBM Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva med ikonene, navn eller link? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva med ikonene, navn eller link? Ikonene vet jeg dessverre ikke. Slideren finner dere her i tilfelle noen lurte: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=11764297&postcount=55 Lenke til kommentar
xitd Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dagens oppsett Hvor fant du bildet? Følger med på Lite'ning ROM til SGS2 Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dagens oppsett Hvor fant du bildet? Følger med på Lite'ning ROM til SGS2 Ah ok, tror jeg fant samme bildet på en background app, men ser bildet er borte, så kan ikke se om det er det samme, men samme det, fant en ganske fin som var ganske lik eller er den samme. Men har du noe peil på hvordan jeg kan skifte themes på widgetlocker? Jeg trykker på en zip fil men vil ikke åpnes på widgetlocker :/. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Themes på widgetlocker? Hva mener du? Custom launchers? Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Themes på widgetlocker? Hva mener du? Custom launchers? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=968613 Som det der, vil ha sånn kul slider helt nederst på min lockscreen, men idk how. Edit: Akuratt som ali I hagen viser her inne, vil ha slik slider . Endret 19. juni 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Themes på widgetlocker? Hva mener du? Custom launchers? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=968613 Som det der, vil ha sånn kul slider helt nederst på min lockscreen, men idk how. Edit: Akuratt som ali I hagen viser her inne, vil ha slik slider . Du må legge .zip-filene under ' /sdcard/data/com.teslacoilsw.widgetlocker/themes/ '. Da skal de vises under Custom Sliders. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Themes på widgetlocker? Hva mener du? Custom launchers? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=968613 Som det der, vil ha sånn kul slider helt nederst på min lockscreen, men idk how. Edit: Akuratt som ali I hagen viser her inne, vil ha slik slider . Du må legge .zip-filene under ' /sdcard/data/com.teslacoilsw.widgetlocker/themes/ '. Da skal de vises under Custom Sliders. Tusen takk Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I hvilken launcher kan du forandre docken ? Er det mulig i Launcherpro? Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er mulig i LauncherPro, Go Launcher og ADW Launcher ihvertfall. Det er dem jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er mulig i Touchwiz 4 også, det. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det mulig å bytte ut f.eks android market ikonet? Combo breaker deluxe! Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Du kan skifte ikon på homescreen med Desktop VisalizeR Du kan få skiftet det på appdraweren med en icon pack til en av launcherene også. Endret 20. juni 2011 av HooligaNs117 Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) I LauncherPro kan du skifte icon på alle snarveier på homescreens. Longpress ledig plass på homescreen -> Shortcuts -> Applications -> Velg program > Trykk ikonet for å forandre -> Bruk QuickPic eller annet underlegent galleri-program til å velge riktig ikon. Endret 20. juni 2011 av Jome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå