johnd2407 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) *bilder* Omfg så nydelig. Hvilken apps bruker du for å gjøre den så pimp (lockscreen). Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ikke så mye nytt akkurat, men! *bilder* Fy faen, sorry ordbruk men herregud så pent. Please fortell launcher, widgets og hele opplegget du bruker i disse skjermene dine. Takk på forhånd. Herregud så pent... Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) *bilder* Omfg så nydelig. Hvilken apps bruker du for å gjøre den så pimp (lockscreen). Takker! Lockscreenen er fra MIUI Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ikke så mye nytt akkurat, men! *bilder* Fy faen, sorry ordbruk men herregud så pent. Please fortell launcher, widgets og hele opplegget du bruker i disse skjermene dine. Takk på forhånd. Herregud så pent... Slenger meg på denne, veldig stilig. Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) *bilder* Omfg så nydelig. Hvilken apps bruker du for å gjøre den så pimp (lockscreen). Takker! Lockscreenen er fra MIUI Søkte på marked, men fant masse rart. Kunne du gitt meg link til selve appen? Btw helt knall lockscreen! Føler jeg henger noe sykt etter, siden eide en gs fra sist sommer og byttet nettopp til gs2, så vil ha pimpere skjerm lei av touchwiz look hehe. Men takk på forhånd, mange geniale folk her inne, tusen takk for tips and tricks! Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Søkte på marked, men fant masse rart. Kunne du gitt meg link til selve appen? Btw helt knall lockscreen! Føler jeg henger noe sykt etter, siden eide en gs fra sist sommer og byttet nettopp til gs2, så vil ha pimpere skjerm lei av touchwiz look hehe. Men takk på forhånd, mange geniale folk her inne, tusen takk for tips and tricks! MIUI er et rom, ikke en app. Det kommer sikkert til sgs 2 om en stund. Endret 14. juni 2011 av Mr Sm17h Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Søkte på marked, men fant masse rart. Kunne du gitt meg link til selve appen? Btw helt knall lockscreen! Føler jeg henger noe sykt etter, siden eide en gs fra sist sommer og byttet nettopp til gs2, så vil ha pimpere skjerm lei av touchwiz look hehe. Men takk på forhånd, mange geniale folk her inne, tusen takk for tips and tricks! MIUI er et rom, ikke en app. Det kommer sikkert til sgs 2 om en stund. Åja rooting? Damn det forklarer det hele takk for hjelpen da:) Lenke til kommentar
Beining Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bare et kjapt enkelt spm. fra en nybegynner. Hvordan lager jeg "knapper" med egen tekst, som fjasbok, lykt, sms osv...? Bruker launcherpro, hadde hvert kjekkas å slippe å laste ned et skin. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 du kan vel lage egne filer i et basic tegneprogram på pcn, vil jeg tro, eller du kan gjøre som late meg og laste ned ikoner og ikonpakker fra feks XDA-developers.com sitt forum. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Ikke så mye nytt akkurat, men! *bilder* Rom: cleandhd (cm7) Cm7 theme: phantom Launcherpro pluss er launcher, og jeg bruker de medfølgende widgetsene for friends-tingen, kalender-saken og bookmarkssaken. Skinnet på widgetsene er clear-et-eller-annet av signals23 på markedet. Lockscreen er widgetlocker. Der bruker jeg Miui clock widget og beautiful widgets for vær-saken. Selve skinnet til widgetlocker fant jeg få xda. Fonten heter alliewriting. Vær-widgeten under agenda/kalender-saken til launcherpro er yr.no widget av pixelspore (markedet) Mappene med setup, tools osv. er laget med folder organizer (markedet). Så er det 3g watchdog widget, currentwidget og deretter watchdog sin widget. Google widgeten fulgte med CM7. Musikkwidget er pure music widget (markedet) Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) takk som deler Mulig å dele wallpaperen? Og om du vet av andre wallpapers som er like simple med forskjellige farger? sidebar: hvor skal jeg legge .tff filen for nedlastede fonts for at de skal dukke opp på mobilen? Also: ikonene? Endret 15. juni 2011 av Slai Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Ikke så mye nytt akkurat, men! *bilder* Rom: cleandhd (cm7) Cm7 theme: phantom Launcherpro pluss er launcher, og jeg bruker de medfølgende widgetsene for friends-tingen, kalender-saken og bookmarkssaken. Skinnet på widgetsene er clear-et-eller-annet av signals23 på markedet. Lockscreen er widgetlocker. Der bruker jeg Miui clock widget og beautiful widgets for vær-saken. Selve skinnet til widgetlocker fant jeg få xda. Fonten heter alliewriting. Vær-widgeten under agenda/kalender-saken til launcherpro er yr.no widget av pixelspore (markedet) Mappene med setup, tools osv. er laget med folder organizer (markedet). Så er det 3g watchdog widget, currentwidget og deretter watchdog sin widget. Google widgeten fulgte med CM7. Musikkwidget er pure music widget (markedet) Trenger jeg å roote for å få noen av disse funksjonene? Men ellers, tusen takk for svar, herlig skjerm du har. Jeg henger alt for mye etter. BTW, hvordan adder man sliders på widgetlocker? fant noen fra xda forums jeg kunne laste ned. Endret 15. juni 2011 av Runar Fjernet sitering av bilder. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nope. Kun hvis du vil endre fonten. Resten kan du bruke. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Bare et kjapt enkelt spm. fra en nybegynner. Hvordan lager jeg "knapper" med egen tekst, som fjasbok, lykt, sms osv...? Bruker launcherpro, hadde hvert kjekkas å slippe å laste ned et skin. Om det er ikoner til dock etc du tenker på, kan du legge inn denne appen og lage de i den. Anbefales! Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Nope. Kun hvis du vil endre fonten. Resten kan du bruke. Nvm glem det. Men hvordan får han de sorte rutene bort? har du anelse? på kalenderen? Endret 15. juni 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er LauncherPro Plus widget som er themet. Temaet er "Clear" tror jeg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 SAssorted ruter øl launcherpro sine widgets? Det du installerer et skin via launcherpro sine settings. Transparent skin mener jeg det het. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 SAssorted ruter øl launcherpro sine widgets? Det du installerer et skin via launcherpro sine settings. Transparent skin mener jeg det het. Ja, jeg tror nok det er på tide å ligge fra seg ølen! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvordan lager jeg "knapper" med egen tekst, som fjasbok, lykt, sms osv...? https://market.android.com/details?id=com.redphx.simpletext&feature=search_result Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå