CptAwesome Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Veldig mange pene oppsett i denne tråden Selv sverger jeg til launcher 7 fordi den er pen, oversiktlig (og krever ikke noen kunstneriske evner slik mange her på forumet tydeligvis har ) Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hvordan legger man inn disse ikoner manuelt eller på annet vis på htc desire hd?? Har ikke rooted telefonen. Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) hvordan legger man inn disse ikoner manuelt eller på annet vis på htc desire hd?? Har ikke rooted telefonen. Alt du trenger er en launcher som lar deg endre ikoner, f.eks. Launcher Pro, Go launcher eller ADW. Når dette er på plass, kan du google f.eks. launcher pro icon packs. Som regel vil du da finne en rekke samlinger av ikoner. Alt du trenger å gjøre da, er å markere ikonet i noen sekunder. Avhengig av launcheren vil du få mulighet til å redigere ikonet. Finn ikonet du vil ha i albumet ditt og velg dette, så er det gjort Kan være greit å laste ned Astro file manager da slike ikonpakker ofte er arkivert i .zip-format Edit: om du bruker HTC Sense kan du laste ned Any Cut,/Better Cut fra market og bruke dette til å opprette egne snarveier med de ikonene du ønsker. Endret 10. juni 2011 av CptAwesome Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Da har jeg endelig fått mobilen min tilbake og da får jeg muligheten til å endre litt Launcher: Go Launcher EX Homescreen 1: BobClockD3, Yr.no Homescreen 2: Switch Pro Widget, Simi Folder Widget (Zelda Crest), Pure Music Widget Homescreen 3: CalWidget LockScreen : Vanlig Galaxy S lockscreen Ser mye bedre ut på Super Amoled skjermen Endret 13. juni 2011 av nKyb Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Endret 11. juni 2011 av Toffer91 Lenke til kommentar
andybb Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 nKyb: Hva slags yr.no-widget er det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Stock honeycomb, men hvorfor endre noe som fungerer så ypperlig Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg LIKER homescreentråder som dette. Fyr løs, folkens. Jeg trenger inspirasjon og å se kreasjonene til alle kreative hjerner likt som mindre kreative hjerner. Min hjemmeskjerm har 1 god damn widget, og det er en Animated Widget av dama for å lett kunne ringe/smse uten å vase gjennom contacts. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Har fulgt med på denne ypperlige tråden en god stund, og etter mye leking/leting og søking på XDA og her inne, har jeg følgende lockscreen og hjemmeskjerm: Endret 13. juni 2011 av Jome Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Nice! Jome, hva er den klokka og sms/telefon/mail widgeten på lockscreenen din? Steffen: Takk for cracked.com, sitter og ler meg ihjel av "6 Animals That Just Don't Give a Fuck" akkurat nå. Needed that Endret 13. juni 2011 av Slai Lenke til kommentar
Jome Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 ^ Klokken er XII Blue for Widget Locker.. finnes i andre farger også. SMS/TLF/Mail-widgeten er Missed It!, kostet 6 kr på market. Prøver å får NoLED til å virke, men er visst ikke helt kompatibel med Widget Locker og GoSMS Pro.. hmm. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Takk, skal sjekke de ut . Kan du forresten customize hvorvidt du vil ha mails, sms og/eller anrop på widgeten, eller kommer alle 3 uansett hva du måtte ønske? Hører noled kan trekke mye batteri, så har droppet den. Det burde da være en relativt lett prosess (i mitt uneducated head iallefall) å lage en app som blinker Menu eller Back knappene ved notifications? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nice! Jome, hva er den klokka og sms/telefon/mail widgeten på lockscreenen din? Steffen: Takk for cracked.com, sitter og ler meg ihjel av "6 Animals That Just Don't Give a Fuck" akkurat nå. Needed that Heheh, den siden er genial! Lenke til kommentar
Jome Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Takk, skal sjekke de ut . Kan du forresten customize hvorvidt du vil ha mails, sms og/eller anrop på widgeten, eller kommer alle 3 uansett hva du måtte ønske? Hører noled kan trekke mye batteri, så har droppet den. Det burde da være en relativt lett prosess (i mitt uneducated head iallefall) å lage en app som blinker Menu eller Back knappene ved notifications? Kan customizes hva som vises, og hvordan det skal vises. (Tekst/tall, farge, skrift-størrelse, gjennomsiktighet etc.) Etter hva jeg har forstått, kan menu/back knappene bare lyses opp på crackede telefoner med tilpassede programmer. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 nKyb: Hva slags yr.no-widget er det? Den heter Weather Widgets Yr.no laget av Pixelspore. Koster penger da. Jeg har en svensk sim kort (Tele 2) og der står det 9,50 SEK. Tilsvarer vel 8 kroner? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Her er mine nåværende homescreens. Phone: Samsung Galaxy SII ROM: Litening ROM 1.3 Kernel: XWKE8 (rooted) Homescreen: Info: - Launcher Pro w/custom dock icons - Extended Controls - SiMi Clock - SiMi Folder - Beautiful Widgets Endret 13. juni 2011 av fluke2k Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Må si at om du ikke skrev Galaxy S2 hadde trodd at du brukte Sony Ericsson mobil :S Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sony Ericsson har nok ikke patent på blå, men jeg kan forstå at du assosierer den fargen med SE selv om jeg lett kan se at det ikke er noe SE over oppsettet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå