kloningen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har hatt miui på galaxy s'en min i ca en uke nå, batteriet tømmes betraktelig kjappere enn det gjorde med Darkys 10 RC6 inne, selvom det ikke er noen synderprogrammer i bakgrunn, og kameraappen er ganske laber.. Neh, hopper tilbake på Darkys snart : D Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Svortevik du trenger ikke root. Bare last ned en mega font pack fra market til en tier og forandre font i settings. Thats what i did. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Min lock- og homescreen fra 20.05.2011. Ca helt lik fremdeles. Lockscreen: Widget Locker Laucher: Launcher Pro Widgets: Minimalistic Text SMS Unread Count Make Your Clock Widget SiMi Folder Beautiful Widgets Pure Messenger Widget Small Agenda Widget Extended Controls Animated Analog Clock 1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke så mye nytt akkurat, men! Hvilken font? Og hvilken agenda widget? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som vet om noen bra steder å laste ned icon packs ? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Min lock- og homescreen fra 20.05.2011. Ca helt lik fremdeles. Lockscreen: Widget Locker Laucher: Launcher Pro Widgets: Minimalistic Text SMS Unread Count Make Your Clock Widget SiMi Folder Beautiful Widgets Pure Messenger Widget Small Agenda Widget Extended Controls Animated Analog Clock Veldig pent! Kva mobil og mod kjøyrer du? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som vet om noen bra steder å laste ned icon packs ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hvis jeg får utvide litt: hvilken er den største ikonpakken med svart/hvitt ikoner? Endret 31. mai 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Veldig pent! Kva mobil og mod kjøyrer du? Samsung Galaxy S 2. Siste offisielle ROM (KE7) Lenke til kommentar
xitd Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Slik ser det ut for øyeblikket. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ikke så mye nytt akkurat, men! Hvilken font? Og hvilken agenda widget? Fonten heter alliewriting (dafont.com) og agendawidgeten følger med LP Endret 31. mai 2011 av aussieglis Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Veldig pent! Kva mobil og mod kjøyrer du? Samsung Galaxy S 2. Siste offisielle ROM (KE7) Då ser eg veldig fram til å motta min Galaxy S II. Kjem til å ta kontakt når den kjem med div. spørsmål. Du er advart Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis jeg får utvide litt: hvilken er den største ikonpakken med svart/hvitt ikoner? Jeg har ikke oversikt over slike ting, så det eneste jeg kan hjelpe deg med er å be deg ta en titt på DeviantArt. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Då ser eg veldig fram til å motta min Galaxy S II. Kjem til å ta kontakt når den kjem med div. spørsmål. Du er advart Hehe. Det skal nok gå fint. Skal prøve å svare så godt jeg kan så lenge jeg får med meg spørsmålene dine Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Lockscreenen min. Litt lei. Men enda ikke funnet ut hvordan jeg fjerner bakgrunnen bak custom sliders (den skyggelagte bakgrunnen om dere vet hva jeg mener), så sticking with this for the time being. Mine tre homescreens; venstre, mainscreen, høyre. Alt dette er work in progress, så forandringer skjer ganske så løpende. Burde ha lettere tilgang til settings og litt annet dall, men usikker på hvordan jeg vil ha det. Også usikker på om jeg skal endre til en mer distinct font og endre ikoner og litt slikt. Endret 1. juni 2011 av Slai Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Så enormt pent og stilrent folk skulle ha det da *misunnelig* Satt meg ned en kveld å prøvde å gjøre noe, endte opp med noe halvferdig jalla, men jeg "gidder" aldri å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg vet hva du mener. Derav mitt halvferdige jalla oppfor. Jeg er typen som heller kjøper en enorm fontpack på market for 15kr enn å gidde styre med å finne fontpacks og knudre ut hvordan installere dem osv. Lastet ned en bøtte fonts men alt ligger bare i Gallery og må dermed velge fonts derfra i stedet for de lettere menyene som finnes for blandt annet dock og gjennom div widgets. Men titt litt på wallbase.com (tror jeg det heter) og litt slikt så finner du et par wallpapers du liker, så smekker du på en launcher som go launcher ex eller noe slikt, så er du halvveis der. Så er det vel bare å snekre ihop en font du liker og et par ikoner du syntes er tøffe. Tar ikke så lang tid, men klart hvis du ikke er spes interessert i hvordan tlf ser ut for deg selv mens du bruker den er det jo lite vits . Endret 1. juni 2011 av Slai Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Min lockscreen. SGS @ darky's rom Widgetlocker Minimalistic text Bruker widgetlockers egen "Charging & Alarm" widget men den matcher dårlig. Forslag til noe mer passende? Må vise alarm og batteristatus Endret 1. juni 2011 av dePt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 du kan jo teste ut Minimalistic Text Widget for batteri i alle fall, er ganske så lett å bruke og du kan gjøre mye med den. Men for alarm vet jeg ikke helt... Jeg har aldri hatt behov for å sjekke hvilket tidspunkt jeg har satt alarmen til. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Bruker minimalistic text til batteri på homescreen, men jeg finner ingen måte å få den til å vise alarmen desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå