µT. Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 OK, jeg falt bokstavelig talt over den. Here it is! Clicky Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 MIUI Rom, widgetlocker og minimalistic text. Tror det ville sett bedre ut med standard MIUI analog klokke, men finner den ikke i widgets... hvor har du funnet de ikonene? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er Gladhander. http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16807051 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ikke SÅ pent at jeg mister brukereffektivitet, men pent nok: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Det er det jeg liker med MIUI. Det er pent og enkelt (med mindre du bruker stygge jallathemes), men er fortsatt effektivt og brukervennlig. Det beste fra iOS kombinert med Androids styrke. EDIT: Her er forresten mine mest brukte homescreens. Bruker LauncherPro nå, men det er bare fordi jeg ble litt lei av MIUI sin standardlauncher som ellers er rimelig bra. Endret 27. mai 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kongkake: Kva heiter den kalkulatoren der? Steffen: Lekkert som alltid! Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er Gladhander. http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16807051 Takk Takk. Det har sikkert blitt tatt opp her før, men hvordan får jeg brukt iconene? Hvor legger jeg de, og hvordan aktiveres de. Bruker ADWlauncher. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Er PNG-ikonene komprimert - som de fleste iOS-ikonene er, så må du pakke dem ut igjen. Til det kan du bruke "iOS PNG Normalizer". Jeg har lagt den til som vedlegg For å bruke ikonene så kan du lagre dem som normalt på SD-kortet. Ikonene vil ende opp i Galleriet på telefonen. Så er det bare å velge "custom icon" eller noe i den duren når du vil endre et ikon. ios-png-normalizer.zip Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er PNG-ikonene komprimert - som de fleste iOS-ikonene er, så må du pakke dem ut igjen. Til det kan du bruke "iOS PNG Normalizer". Jeg har lagt den til som vedlegg For å bruke ikonene så kan du lagre dem som normalt på SD-kortet. Ikonene vil ende opp i Galleriet på telefonen. Så er det bare å velge "custom icon" eller noe i den duren når du vil endre et ikon. ios-png-normalizer.zip Takk for hjelpen. Da skal jeg nok få det til Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan noen si meg hvordan jeg få bakgrunnene til å passe til skjermen? Har hentet ned flere bakgrunner her som andre bruker, men når jeg velger de så blir det zoomet inn et utsnitt av bildet og hele bakgrunnen blir ødelagt. Dette skjer både på Galaxy s2 og mini pro. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Sånn ser det ut på min Desire Z for tiden.. Det ser kanskje litt overkill ut å dedikere så mye plass til kalenderrelaterte ting når kalenderen er såpass tom. Det er fordi det er eksamensperiode nå - kommer sterkere tilbake senere.. Har noen widget-sider til, men der hadde jeg måttet "sensurere" så mye at det ikke var vits i å ta screenshot.. Endret 28. mai 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvordan og hvorfor er taskbaren nede? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan og hvorfor er taskbaren nede? CyanogenMod7 Grunnen tror jeg er at hvis du har stor skjerm og/eller små hender er det vanskelig å nå taskbaren med tommeln Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan og hvorfor er taskbaren nede? "Hvordan" er som Mr Sm17h sier - det er mulig i CyanogenMOD 7.. Hvorfor, tja.. Jeg har ikke direkte små hender, men jeg syns det er mye greiere å "dra opp" notification'ene, enn å dra de ned. Jeg bruker GO Launcher EX, som gjør det mulig å ha to snarveier på hvert av de 5 ikonene der nede. Når jeg trykker inn jordklode-ikonet får jeg opp browseren, om jeg "trykker inn jordkloden og drar opp" får jeg opp innstillinger. Jeg får altså gjort veldig mye ved å holde mobilen med én hånd, og kun bruke tommelen på den nederste femtedelen av skjermen.. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ikke så mye nytt akkurat, men! 2 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan du si hva ikoner og widgeter du har brukt, og hvordan du har endret skrift? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Endre skrift kan du gjøre med å bytte ut de orginale med nye filer, eller du kan endre med appen "font changer" (begge deler krever root). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå