j0llenor Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er du rootet? Nei tror ikke det.... Telefonen er som den var da den ble pakket ut av sin eske Med andre ord, eneste som er gjort er å oppdatere den når HTC har sluppet android oppdateringer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 OK. Da kan du følge denne guiden. Den følger deg gjennom hele prosessen Når du kommer til punktet der du skal laste ned en ROM, så er MIUI for Desire her. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) OK. Da kan du følge denne guiden. Den følger deg gjennom hele prosessen Når du kommer til punktet der du skal laste ned en ROM, så er MIUI for Desire her. Lykke til! Tusen hjertelig Blir spennede å prøve, kommer med tilbakemelding og bilde av homescrren og sånt senere Edit: Forresten det står at den guiden er outdated, skal eg allikevel følge den, eller skal eg heller følge den nye de linker til? Endret 2. mai 2011 av j0llenor Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Følg den nye de linker til Takker igjen. En siste ting eg lurer på, inne på root delen av guiden, så er det en optional step med noe som heter "Gain S-OFF" er det noe eg skal gjøre også? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det skader ikke å gjøre det, så det er bare å fyre løs 1 Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det skader ikke å gjøre det, så det er bare å fyre løs Etter eg leste litt av kommentarene under så hoppet eg over den delen Men har fått det til å funke nå Men har problemer med å finne wifi'en våres her i huset Finner alle andre bortsett fra våres Tusen takk for all hjelpen eg har fått av deg Steffen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Mye bra her. Fått tips til apps jeg har lastet ned også. Keep it up. Har ikke helt prøvd å ta screenshots selv ennå, men skal sette meg inn i det. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fant appen font changer idag https://market.android.com/details?id=com.martino2k6.fontchangerlite&feature=search_result Lar deg enkelt bytte font (skrifttype), men krever root. Noen som vet om noen kule og leselige fonter? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Gordon Heights, Ubuntu, Decker, Comfortaa, Champagne & Limousine, og ikke minst min favoritt - Zegoe Regular (WP7-fonten) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvordan får eg sånn lockscreen Steffen? Har MIUI. Last ned dette temaet. Overfør .MTZ-filen til telefonen og trykk på den. Velg vekk alt utenom Lockscreen Style (med mindre du vil bruke flere elementer fra temaet) Takker. Er ikke helt fornøyd med homescreen enda så den får vente. Apropo fonts så er den i MNMLd4rkr47z temaet veldig fin, men er mye krøll med ÆØÅ i facebook og internett. :/ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jepp! Har merket at den merker ÆØÅ ja og det er sykt irriterende, så jeg bruker en annen font nå. Har du lite å gjøre på for øyeblikket så anbefaler jeg deg å ta en tur innom denne tråden. Sinnsykt mange fonter som er pakket om til MTZ, slik at de enkelt kan endres i Theme Manager Selv bruker jeg Zegoe Regular nå. Det er WP7-fonten. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Finnes det en måte å lure telefonen til å tro at jeg har en annen mobiloperatør enn det jeg har? Fordi jeg har Tele2 står det både Tele2 og Netcom (fordi det er deres nett) i pulldownbaren. Dette gjør at både carrier delen og widget delen blir forstørret, noe som gjør at jeg ser veldig få varsler. Har en HTC Hero med CM7 basert rom... Edit: Screenshots Endret 6. mai 2011 av Habarug Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tror det i CM skal være mulig å velge om man vil vise carrier eller ikke. Mulig det var i CM6.1. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tror det i CM skal være mulig å velge om man vil vise carrier eller ikke. Mulig det var i CM6.1. Det finnes en compact carrier mulighet, men hvis man bruker themes som Orion (i bildet) eller Optimus2x blir det et sånt stygt åpent hull midt i mellom :-S Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Finnes det en måte å lure telefonen til å tro at jeg har en annen mobiloperatør enn det jeg har? Fordi jeg har Tele2 står det både Tele2 og Netcom (fordi det er deres nett) i pulldownbaren. Dette gjør at både carrier delen og widget delen blir forstørret, noe som gjør at jeg ser veldig få varsler. Har en HTC Hero med CM7 basert rom... Edit: Screenshots Prøv denne. Edit: Ser at denne koster penger, men det finnes en Lite-versjon av den som er gratis. Endret 6. mai 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hmm. Finner ingen lite versjon og appen er tydeligvis ikke kompatibel med telefonen min. Har ikke så mye å si siden jeg ikke kan kjøpe (har ikke kredittkort, er under 18). Skal google litt rundt og se hva jeg finner Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Da er Dark Theme for MIUI ute! Last ned her! Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Har holdt på en stund og begynner å bli fornøyd men min første Android. HTC Desire HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå