AndrèFronDrei Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nyeste oppsettet. Cyanogenmod 7 med MinimalBread og LauncherPro Plus med Minimal White inspirert av WinMob7 Venstre: LPP Friends-widget Senter: TypoClock, Android Agenda Widget (kalender og Astrid) og Spotify (egen kreasjon) Høyre: LPP Bookmarks-widget, Madammen og AIX (egen kreasjon) Satser på å endre lockscreen og, men orker ikke tilpasse WidgetLocker eller stock ikveld Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er det mulig å bruke custom icons i Go launcher? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, må eg whipe for å oppgradere til nyaste versjon av MIUI? INSTRUCTIONS YOU MUST DO A FULL WIPE FIRST. OR WIPE CACHE & DALVIK CACHE IF UPGRADING FROM PREVIOUS MIUI VERSION. FLASH MIUI .ZIP IN RECOVERY. REBOOT. PLEASE RESTART ONCE AFTER FIRST BOOT. IF YOU HAVE HTC SYNC INSTALLED, YOU MAY NEED TO REMOVE IT FOR USB CONNECTIVITY TO FUNCTION. ** REMEMBER THAT THIS ROM IS STILL IN BETA ** Any problems or questions? Please read the 'NOTES & FAQ' section at the bottom first. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=970196 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis du ikke har MIUI fra før, så må du whipe Data, Cache og Dalvik Cache.. Har du en eldre versjon holder det med Cache og Dalvik Cache Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, sa oppgradere, så har MIUI ja. Kva slettar cache og Dalvik Cache? Har aldri gjort det tidlegare når eg har oppgradera. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ja, sa oppgradere, så har MIUI ja. Kva slettar cache og Dalvik Cache? Har aldri gjort det tidlegare når eg har oppgradera. Ligger i recovery mode. Du må da altså wipe cache og dalvik cache siden du oppgraderer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan får eg sånn lockscreen Steffen? Har MIUI. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Widgetlocker er det du er ute etter. Du kan sette widgets og kustomisere lockscreenen som du selv vil. Drainet altfor mye batteri for min del, så dreit i å bruke det. Mitt ganske stock oppsett @ Darkys 10 rc5.3 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvordan får eg sånn lockscreen Steffen? Har MIUI. Last ned dette temaet. Overfør .MTZ-filen til telefonen og trykk på den. Velg vekk alt utenom Lockscreen Style (med mindre du vil bruke flere elementer fra temaet) Lenke til kommentar
ace3k Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Eh, er det bare meg eller er det ikke "fulle" temaer en laster ned til LauncherPro? Lastet ned en minimalthere tidligere idag, men finner ingen steder å velge eller aktivere det. Mulig det har gått litt fort i svingene, men trodde da temaet var for hele homescreenen, ikke evt bare for noen widgets.. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du laster ned themes for lp-widgetsene. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Da har jeg installert WP7-tastatur, og jeg må si at det er det beste tastaturet jeg har brukt! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Long-press for å få ÆØÅ I suppose? Selv er jeg kapret av Gingerbread keyboard <3(Den i market har norsk layout support) Endret 2. mai 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Da har jeg installert WP7-tastatur, og jeg må si at det er det beste tastaturet jeg har brukt! Kva fekk du tak i den? Finn den ikkje på market under "WP7" Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Da har jeg installert WP7-tastatur, og jeg må si at det er det beste tastaturet jeg har brukt! Så veldig bra ut! Link? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Her er WP7-tastaturet Angående ÆØÅ så er norsk støttet, men av en eller annen grunn så fungerer det ikke, så det er vel en bug går jeg utifra. Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Noen som har mulighet til å gi meg en detaljert forklaring på hvordan eg kan få MUI installert på en HTC Desire. Har aldri flashet noe før eller noe lignende. Telefonen er nettopp satt tilbake til factory settings med android 2.2. Trenger så enkel som mulig beskrivelse Tusen takk for all hjelp. Endret 2. mai 2011 av j0llenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå