Stagga89 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) @khaffner: Digget lockscreen-en(?) din! Men hvor finner du den, har sett i market på mobilen og på cyrket, men finner den ikke... Edit: fant den! under Widgetlocker Endret 8. august 2010 av Stagga89 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Her er mine homescreens. Ingenting fancy, men er nå sånn jeg liker det! Har alt jeg trenger Samsung Galaxy S i9000 Android 2.1 med LauncherPro Plus Rootet + flashet med JM2 firmware (norsk swype etc) 3 sider holder for min del, men kan vel ha 7 totalt. 1: Kontakter / Social side. Facebook, Gmail, Galleri & Meebo IM apps. Bilderamme widget og favoritt- kontakter widget (betalversjonen av LauncherPro) 2: Hovedsiden. Klokke / vær- widget fra Beautiful Widgets. Weather widget toggle bar (wifi, bluetooth, gps & brightness). BatteryLife widget. Kamera + battle.net authenticator app. 3: Medie / verktøy- side. Spotify og youtube widgets. Lydopptager, kalkulator, videospiller og musikkspiller apps. Endret 9. august 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 1: Lockscreen. Widget Locker, BattStatt og 4x3 Clock Widget - Big Grey 2: Midtskjermen. Weather and Tools widget, spotify. Savner noe å fylle den siste linja med, forslag? 3: Venstreskjermen. Kalender fra Launcher Pro Plus, OnOff widget-pack 4: Høyreskjermen. People-widgeten fra Launcher Pro Plus. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mye digg her! Jeg får (trolig) en HTC Desire i posten i morgen. Gleder meg enormt til å fikle med den - bare synd det nye SIM-kortet ikke aktiveres før 18. august. Fikk mye inspirasjon fra tråden her, så satser på å snekre sammen en awesome home screen selv! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 1: Lockscreen. Widget Locker... Hvor finner du widget locker? Funker den effektivt for å erstatte eksisterende lock screen? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 1: Lockscreen. Widget Locker... Hvor finner du widget locker? Funker den effektivt for å erstatte eksisterende lock screen? Mener å huske at det er en betal- app. Hadde den før.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hadde vært gøy om dere skreiv hva som er betal/krever root i tillegg til navn på apps. Mye kult jeg kunne tenkt meg å prøve her merker jeg! =) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Godt poeng, men før dere sier at dere ikke finner det kan det være en idé å google programmet, evt. søke på Androlib, Cyrket eller Appbrain Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Godt poeng, men før dere sier at dere ikke finner det kan det være en idé å google programmet, evt. søke på Androlib, Cyrket eller Appbrain Sant nok. Jeg hadde riktignok både søkt på markedet samt appbrain. Men, søkte etter "widget locker" ikke "widgetlocker". Var visst for 2.1 og så jeg får vel vente et par måneder før jeg får testet på min Xperia X10. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 HTC Legend rootet med MoDaCo R2 og LauncherPro. Skjerm 1: LauncherPro sin meldingswdiget og Apps Organizer -mapper Skjerm 2: LauncherPro sin vennewidget og Apps Organizer -mapper Skjerm 3: Yr.no-widget og Spotify Skjerm 4: Yr.no-widget og SwitchPro Skjerm 5: Ingenting, enda ... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skjerm 1: Denne er blank, derfor er den ikke med. Skjerm 2: Kalender. Pure Calendar Widget Låseskjerm: WidgetLocker med moddet Weather widgets (yr.no) og Smooth Calendar Skjerm 3: Hovedskjermen. Moddet Weather widgets (yr.no), Tajm og BattStatt Skjerm 4: Diverse. AudioManager Widget, Spotify, Google Search med voice search og diverse snarveier som gjør hverdagen enklere når jeg skal debugge på telefonen. Skjerm 5: Min + samboers kalender. Android Agenda Widget. Klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg liker best av Pure Calendar Widget og Android Agenda Widget. Ellers kan det nevnes at jeg bruker LauncherPro med 3 docks og medfølgende ikoner der dette har vært mulig. I tillegg er det satt opp swipeactions på docken, så det er sjelden jeg trenger bruke annet enn hovedskjermen hvis jeg bare skal ringe/sms/mail etc. /Espen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Rooted HTC Desire DeLite 0.8 Simplism Theme 2.0 Lockscreen: Simplism Theme 2.0 Bruker bare to skjermer Skjerm 1: Klokke: Tajm Batteri prosent: BattStatt Ikoner: SimplismIcons Widget: SwitchPro Launcher: Launcher Pro med egne ikoner Skjerm 2: Kalender: SmoothKalendar Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Den var nice! Må kanskje få kopiere litt av deg Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Feel free to copy: ) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dere som har batsatt etc på lockscreenen? Får ikke til å endre lockscreenen, kun hovedskjermene. Kjører forresten FroydVillain 1.2.1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Du trenger WidgetLocker for å legge widgets på lockscreenen http://www.appbrain.com/app/com.teslacoilsw.widgetlocker Endret 19. august 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Doh, OK. Btw, Khaffner brukte filene til FroydVillain som du la ut. Virker veldig bra, er kjempe fornøyd! . Men har fortsatt ikke installert hotfixen? Er det noe veldig viktig den ordner? Har planer om å gjøre det, må bare få fingen ut . Dog har litt problemer med Market, men vet ikke om det kommer av Froyd eller nettverksproblemer. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Les litt her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=754152 Husk at vi har mange Android-tråder her, og denne er til homescreens og lockscreens. Ta det i Hero-tråden du Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Rooted Desire med Minimalistic mod og custom ikoner Mine Apps:) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du trenger WidgetLocker for å legge widgets på lockscreenen http://www.appbrain.com/app/com.teslacoilsw.widgetlocker Den der må man kjøpe tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå