Space Core Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Mobil: Samsung Galaxy S I9000 Android 2.2.1 LauncherPro Venstre skjerm: Facebook Widget Spill jeg bruker mest(+ en litt kontroversiell app) Hoved skjerm (midten): SiMi Clock BatteryLife Innstillinger Oppgavebehandling Høyre skjerm: Power Widget Apps jeg mest bruker + nyttige apps Lockscreen: LockBot Free Bakgrunn: Fulgte med mobilen Endret 20. april 2011 av Androidman Lenke til kommentar
Playron Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Her er mine homescreens: Kan si meg ganske fornøyd selv. Har også tatt mange ideer fra mange i denne posten. Takker for det! -Playron Endret 21. april 2011 av Playron Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hvordan fikk du dag/vær osv på norsk? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Minimalistic Text med norsk som språk Endret 23. april 2011 av Bartin Lenke til kommentar
baamik Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 WidgetLocker, OneSeven, Tajm, LauncherPro Plus, Codex ikoner, std analog klokke, bakgrunn fra devART. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) LauncherPro med 10x8 grid. Skjult notificationbar pga jeg bruker switchwidget Prøvde å få en gjennomført fargelayout med orange skrift på widgets og dock siden vannet i forgrunnen har et lite skjær av orange Side 1 -Make Your Clock Widget, eget design -Switchwidget -Beautiful weather 1x1 -Moon Phase 3D -Beautiful toggle, timed silence -LauncherPro dock, 3 lights transparent-orange Side 2 -Folder Organizer med mine 8 mest brukte kategorier. Derunder ca ørten apps Side 3 -No lock for å enkelt veksle mellom låst og åpen mobil -Colornote Endret 23. april 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
DBM Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Hvordan får jeg meg disse widget'ene? Se nedenfor eller i dette innlegget. "Friends" f.eks.? Endret 24. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvordan får jeg meg disse widget'ene? Se nedenfor eller i dette innlegget. "Friends" f.eks.? Du må bruke launcherpro og installere themes. Det som er på bildene der hwter blurps grey (søk på markedet) 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Hva gjør jeg når jeg har lastet ned? Edit: jeg leste litt på XDA om diverse themes, må jeg ha root? Endret 24. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) vet ikke hvordan dette fungerer på alle telefoner, men selv har jeg htc som kjører sense. når du har lastet ned launcherpro fra market, og skal returnere tilbake til homescreenen din, så får du ett valg om at du vil "starte" homescreens ved hjelp av sense, eller launcherpro. du velger da launcherpro, og kan huke av for å alltid starte med launcherpro. trenger da altså ikke root:) Endret 25. april 2011 av SuLT4X Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Husk at du må ha LauncherPro PLUS for å bruke LP-widgets. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du hadde vel ikke giddet å postet de wallpaperne Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Denne må i mine innlegg så jeg kan stjele en haug med idéer herfra engang når jeg har tid, og også selvfølgelig hive inn noen bilder selv. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Du hadde vel ikke giddet å postet de wallpaperne Bilde 1 og bilde 2 Endret 25. april 2011 av Bartin Lenke til kommentar
DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 når du har lastet ned launcherpro fra market, og skal returnere tilbake til homescreenen din, så får du ett valg om at du vil "starte" homescreens ved hjelp av sense, eller launcherpro. du velger da launcherpro, og kan huke av for å alltid starte med launcherpro. trenger da altså ikke root:) Det har jeg gjort, og jeg har også LP PLUS. Men når jeg går inn på LP widgets er det bare de gamle som ligger der. Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har du prøvd å restarte LP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå