superflaks Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen flere screenshots siden jeg har fått SDK'en igang igen Keyboard'et er better keyboard, skin'et er et jeg har moddet svart selv. Statusbaren er sexy pga cm7 themet jeg bruker og pga en morph fra rori på XDA Facebook svir ikke i øynene mer heller (pga cm7 themet) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Drawer Ser Watchdog-widgeten har plassert seg litt feil...merkelig. Om noen har tips til noe som kunne passet på hjemmeskjermen min med mappene (plassert over - 4x2), hadde jeg bitt glad. I tillegg har jeg en tom skjerm helt til venstre, noen idéer? Endret 17. april 2011 av SKT Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) MIUI 1.4.15 med Aeolus HD theme Endret 17. april 2011 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Lekkert hvilken rss widget er det du har på siden av klokka? Og link til bakgrunnen? Endret 18. april 2011 av aussieglis Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er Minimal Reader, og bakgrunnsbildet har jeg lastet opp her Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hvilken facebook-widget er det? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Så pent Steffen Moss, og takk for gjennomgang på pm, gleder meg til å teste når jeg får min første android tlf Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hvilken facebook-widget er det? Det er Facebook-widgeten fra LauncherPro Plus. Jeg har krympet den og sentrert den ved å bruke 10x5 grid. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 1: Lockscreen. Widget Locker, BattStatt og 4x3 Clock Widget - Big Grey 2: Midtskjermen. Weather and Tools widget, spotify. Savner noe å fylle den siste linja med, forslag? 3: Venstreskjermen. Kalender fra Launcher Pro Plus, OnOff widget-pack 4: Høyreskjermen. People-widgeten fra Launcher Pro Plus. Shazam er alltids grei å ha klart hvis du lurer på musikk f.eks på en pub eller en resturant 1 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen gode klokke/vær widgets som helst er gratis? Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Prøver igjen, siden jeg oppdaterte til Froyo og måtte resette alt: Info om min Galaxy S De 2 hjemskjermene Veksler mellom å bruke disse 2 lås-skjermene Hvordan for du den slide unlock greia?? har Galaxy s med 2.2.1 men finner ikke ut hvordan jeg endrer på det (den har holdt seg til den samme docken og unlocken siden jeg kjøpte den med 2.1)Please svar meg, har veldig lyst til å vite hvordan jeg får endra det! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det ligger i innstillinger for sikkerhet, en kan endre type låseskjerm. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvilken facebook-widget er det? Det er Facebook-widgeten fra LauncherPro Plus. Jeg har krympet den og sentrert den ved å bruke 10x5 grid. Takk for svar, det var jo kjempelekkert! Men hvordan får du den gjennomsiktig? Jeg har LPplus og kan resize, men finner ingen innstillinger for bakgrunnen til widgeten. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det ligger i innstillinger for sikkerhet, en kan endre type låseskjerm. Finner ikke det hos meg kan bare velge mellom passord og mønster(og ingenting men da dytter jeg bare bildet ut av skjermen for å låse opp) men det gjør ikke noe nå for jeg har lasta ned en app hvor jeg kan velge lockscreen selv (legger kanskje inn noen bilder etterpå) Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) krever Widget Locker root? Eller er det bare jeg som ikke skjønner noe? Har betalt og lastet ned, men finner ingenting. Kan det ha noe med at jeg bruker LauncherPro? Endret 19. april 2011 av esp1hunk Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 krever Widget Locker root? Eller er det bare jeg som ikke skjønner noe? Har betalt og lastet ned, men finner ingenting. Kan det ha noe med at jeg bruker LauncherPro? Nei tviler på det for jeg har LockBot (funker kjempe bra) og den funker helt fint på LauncherPro det er bare å finne den i app-drawer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Samme kombo funker fint her. Widget Locker + LauncherPro + ingen root. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvilken facebook-widget er det? Det er Facebook-widgeten fra LauncherPro Plus. Jeg har krympet den og sentrert den ved å bruke 10x5 grid. Takk for svar, det var jo kjempelekkert! Men hvordan får du den gjennomsiktig? Jeg har LPplus og kan resize, men finner ingen innstillinger for bakgrunnen til widgeten. LauncherPro Plus mods kan du laste ned her Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Edit: obs, burde ha lest bedre.... Jaja, god påske alle sammen Endret 20. april 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå