ErlendRU Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som vet om jeg kan modde selve notification baren uten å måtte legge inn et eget theme? Helst en app eller noe. Og noen med Desire og MIUI som får led-lampa til å funke? Den ligger jo i innstillingene og alt, men funker ikke når jeg får meldinger. Jeg synes den er dritkjekk, så jeg slipper å trykke på tlf hver gang jeg skal sjekke om jeg har fått mld eller ikke. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Då har eg òg endeleg MIUI! Korleis tek dikkon bilde av screenen? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Då har eg òg endeleg MIUI! Korleis tek dikkon bilde av screenen? menu + volum ned Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Edit: Wow, et eller annet skjedde nå, hahah Edit2: Ok, fikk ikke med meg at jeg var på feil side, og dermed gikk glipp av et par nyere poster. Endret 9. april 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Då har eg òg endeleg MIUI! Korleis tek dikkon bilde av screenen? menu + volum ned Jasså! Det var en funksjon jeg ikke visste om! Takker og bukker! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noen apps som kan endre på utseendet til drop down menyen? Tenker mest på hvordan den ser ut på hjemmeskjermen når den ikke er trukket ned. Har 2.2 uten root. Tenker du på selve notification baren? Er rimelig sikker på at du ikke får endret på den eller dropdown menyen uten root. Anbefaler deg å roote, det er en enkel prosess! Ja det er den jeg tenker på. Vil ikke rooting føre til tap av garanti? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bruker egentlig launcher pro, men den ser kjedelig ut akkurat nå. La derfor med et par bilder av launcher 7 i stedet. :-) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det stemmer, men du kan reinstallere orginal ROM og fjerne root om du ønsker det senere. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 For inspirasjon vil jeg anbefale denne siden her. Veldig fin side der både bakgrunnsbilde og apps er listet opp, og er enkelt å finne. 3 Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Liker shotsene dine Steffen Moss mitt nyeste: nice, er det dekningsikonet den trekant-greien der? er det i MIUI? Takk. Nei, det er wifi. Pilene er dekning. Og ja, det er MIUI Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Her er mine homescreens med et webOS tema jeg lastet ned fra miui.com Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Fins det noen lock screen som er open source? edit: bortsett fra stock Android Endret 13. april 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) På Nokia-telefoner er det en sånn grei låskode, som man kan sette skal slå seg på etter X minutter. Noen som vet om noe tilsvarende for Android? Trenger et reelt hinder mellom en eventuell tyv og alt jeg har av meldinger og epost.. Og ikke en løsning som er såpass lett å komme forbi at tyven kan sette inn et annet SIM-kort og dermed få tilgang til alt.. Bruker forresten CyanogenMod 7.. Endret 13. april 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 innstillinger > Plassering og sikkerhet. Der kan du legge inn mønsterkode for å låse opp telefonen. Eller tallkode, eller tekstkode.. your choice. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, har sett den, men jeg syns den er litt overivrig.. Skulle gått an å stille den inn til å slå seg på X minutter ETTER at skjermen slår seg av.. Sånn det er nå slår den seg på om jeg bruker litt for lang tid på å formulere en setning når jeg skriver SMS.. xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da endrer du i skjerminnstillinger for når skjermen skal slå seg av. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Desire HD med CyanogenMod 7.0 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, har sett den, men jeg syns den er litt overivrig.. Skulle gått an å stille den inn til å slå seg på X minutter ETTER at skjermen slår seg av.. Sånn det er nå slår den seg på om jeg bruker litt for lang tid på å formulere en setning når jeg skriver SMS.. xD Dette irriterte meg også helt til jeg fant denne appen: Appbrain-link: Screebl Beskrivelse: Er du lei av at skjermen skrur seg mens du leser en lengre tekst eller mens du navigerer med Google Maps og vil slippe å måtte tenke på å tappe skjermen med jevne mellomrom for å holde den i live? Screebl løser dette på en genial måte. I motsetning til andre programmer hvor du må velge hvilke programmer som skal holde skjermen i live så bruker Screebl gyroen i telefonen til å bedømme om du bruker telefonen eller ikke. Nivået telefonen skal slå ut på bestemmer du selv (i antall grader fra 0-90) Pris: $1.99 Ads: Nei Det løser jo ikke problemet ditt slik du tenkte, men det fungerer Du slipper også å kaste bort masse batteri på å ha 2min skjermslukkingstid. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 ROM: CleanDHD CM7 theme: Phantom fra markedet (moddet for at den ikke skal ødelegge de moddede launcherpro widgetsene) Launcherpro widgets theme fra XDA Dock-ikoner fra ikon-tråden på XDA Bakgrunn funnet på wallbase.cc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå